יותר משנה עברה מאז המעבר הבלתי נתפס של לאו מסי מברצלונה לפריז סן-ז'רמן, במהלך שהיה אחת מרעידות האדמה הגדולות בתולדות הכדורגל העולמי. כעת, בעיתון הספרדי el mundo נחשפו 9 דרישות של הארגנטינאי מבארסה בקיץ 2020 על מנת שלא יעזוב, כאשר גם אז הישארותו של הכוכב בקאמפ נואו הוטלה בספק.
לצד בקשה הגיונית, כמו הארכת חוזה של שלוש שנים (היה אז בן 33), הציג מסי דרישות מעט בעייתיות, בטח בצל המצב הכלכלי הבעייתי ברחבי העולם באותה תקופה בעקבות משבר הקורונה, שגרר קיצוצים רבים - כולל בעולם הכדורגל.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי טר שטגן מאוכזב
לאו מסי טר שטגן מאוכזב
חלק מהדרישות סורבו, מה שהוביל למפץ הגדול ולעזיבה שנה לאחר מכן. לאו מסי
(צילום: רויטרס)
הקפטן לשעבר רצה בונוס חתימה בגובה 10 מיליון יורו (הקבוצה סירבה לפי הכתבה) וגם התעקש כי הסכום שהסכים לקצץ בתחילת משבר הקורונה יוחזר לו. בנוסף, הציב דרישה לפיה יוקצו תאי צפייה פרטיים עבור קרוביו וגם עבור בני משפחתו של לואיס סוארס.
לפי הכתבה מסי דרש גם את ביטול סעיף השחרור שלו שעמד על 700 מיליון יורו (גם זה סורב). דרישות נוספות שהיו ברשימה: מטוס פרטי, ששכרו יעלה במקרה שממשלת ספרד תחליט להעלות מיסים, שעוזרו האישי פפה קוסטה ימשיך לעבוד עמו ואף עמלה לאחיו רודריגו (שמייצג את אנסו פאטי) כחלק מבונוס הארכת החוזה שלו.
2 צפייה בגלריה
מסי וסוארס חוגגים
מסי וסוארס חוגגים
דרש מסי כי יוקצו תאי צפייה פרטיים בקאמפ נואו למשפחות שלו ושל סוארס
(צילום: EPA)
נשיא ברצלונה דאז ג'וספ מריה ברתומאו סירב כאמור לשתיים מדרישותיו של מסי, מה שגרר בסופו של דבר את המפץ הגדול בקיץ שלאחר מכן, והעזיבה של הקפטן והכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה.