דניאל פרץ התקשה להסתיר את חיוכו אמש (שלישי) אחרי הופעת הבכורה שלו במדי באיירן מינכן, שהביסה בקלילות 0:4 את פרויזן מונסטר בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני. במשך חודש חיכה השוער הישראלי לקבל דקות בכורה במדי קבוצתו החדשה, ואתמול הוא עשה זאת בצורה חלקה, מול יריבה שאומנם כמעט שלא איימה על השער, אך בפעם שכן עשתה זאת, פרץ היה במקום.
גם בבאיירן ניכר היה ששמחו בשביל פרץ. שחקני הקבוצה ניגשו אליו בסיום לברך אותו על הופעתו הראשונה, והמאמן תומאס טוכל חיבק אותו. מעבר לכך, תומאס מולר פירסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו בירך את השוער הישראלי על הופעת הבכורה. גם חברתו של פרץ, נועה קירל, שחגגה יחד איתו ושחקני באיירן באוקטוברפסט, פירגנה לו בסטורי משלה.
3 צפייה בגלריה
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ
(Lars Baron/Getty Images)
בתקשורת הגרמנית התייחסו בצורה מחמיאה לפרץ. באתר "bavarianfootballworks" נכתב: "לפרץ הייתה הופעת בכורה פנטסטית. השוער הצעיר סיפק שלוש הצלות והראה טעימה מהאינסטינקטים והרפלקסים ששמענו עליהם. נראה שהבווארים מצאו זהב כשהביאו אותו". עוד נכתב באתר: "פרץ צריך לפתוח בשער במקום סוון אולרייך. הוא תיפקד כמו שחקן שדה נוסף, דבר שאנחנו תמיד רואים ממנואל נוייר".
ב"בילד" כתבו על פרץ: "בהתחלה דניאל פרץ לא נראה ממש בטוח בעצמו בשער, אך ככל שהמשחק התקדם הוא נראה רגוע יותר ויותר והקרין שקט על שאר שחקני ההגנה. בסך הכל הייתה לו בכורה שקטה". באתר "AZ" נכתב: "היה עירני בכל פעם ששחקני היריבה אתגרו אותו. הבכורה שלו במדי באיירן הייתה נינוחה וללא התרגשות מיוחדת".
3 צפייה בגלריה
הסטורי המפרגן של נועה קירל לדניאל פרץ
הסטורי המפרגן של נועה קירל לדניאל פרץ
הסטורי המפרגן של נועה קירל לדניאל פרץ
(מתוך עמוד האינסטגרם של נועה קירל)
3 צפייה בגלריה
הסטורי המפרגן של תומאס מולר לדניאל פרץ
הסטורי המפרגן של תומאס מולר לדניאל פרץ
"שער נקי". הסטורי של תומאס מולר
(מתוך עמוד האינסטגרם של נועה קירל)
מה שהעיב על הניצחון הקליל של באיירן והעלייה לשלב הבא בגביע הייתה פציעתו של סרג' גנאברי, שסובל משבר בידו לאחר מפגש עם שוער מונסטר. שחקן ההתקפה צפוי לעבור ניתוח ולהיעדר מספר שבועות מהמגרשים. "הוא ייעדר זמן מה", אמר המאמן תומאס טוכל על גנאברי. "זה עצוב מאוד מבחינתנו".
במחזור הליגה הקרוב צפוי פרץ לחזור לספסל, זאת על רקע שובו המסתמן של מנואל נוייר, שנעדר למשך תקופה ארוכה. בבאיירן דובר לאחרונה על כך שנוייר צפוי לחזור לשחק בעוד מספר ימים, זאת לאחר ששב להתאמן בתקופה האחרונה מאז הפציעה. המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד אמר: "הוא אמור לחזור תוך כמה ימים. אנחנו מאוד זהירים איתו כי הוא נעדר זמן רב".
אלופת גרמניה תתארח אצל ר.ב לייפציג למשחק קשה מאוד, ותנסה לגמול לה על התבוסה שהנחילה לה בסופר-קאפ הגרמני לפני כחודש וחצי.