הלחץ על ברק בכר הגיע אתמול (רביעי) לנקודת רתיחה אחרי מעידה נוספת - שלישית העונה בליגה הסרבית. הכוכב האדום סיימה רק ב-1:1 ביתי מול באצ'קה טופולה במסגרת המחזור השמיני, בעקבות שער שוויון דרמטי שספגה בדקה ה-91, והיא רחוקה שש נקודות מהיריבה הגדולה פרטיזן בלגרד שבפסגת הטבלה.
בסיום המשחק כינסו ראשי הכוכב האדום ישיבת חירום ואף הוציאו ב-1 בלילה (!) הודעה לתקשורת, בה הם מעניקים גיבוי מלא לבכר. מועצת המנהלים של הכוכב האדום קיימה ישיבת חירום לאחר המשחק וניתחה את המשחקים והתוצאות בתקופה האחרונה. המסקנה היא שניכר שיש משבר, אבל אנו גם מאמינים שהשחקנים והמאמן יתגברו עליו בעתיד הקרוב".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
הלחץ גובר. בכר
(צילום: Ronny HARTMANN / AFP)
"אחרי שש אליפויות רצופות, רצינו פריצת דרך חדשה, רצינו קבוצה מודרנית יותר. הבאנו מאמן חדש, השקענו רבות בשחקנים ובנינו סגל מעניין. בתקופת ההכנה זה נראה טוב מאוד, אבל כבר אז היינו מודעים שיהיו עליות ומורדות. אנו מבינים את חוסר שביעות הרצון של האוהדים, וזה טבעי לחלוטין. עם זאת, כל זה דורש זמן וסבלנות".
בתקשורת, לעומת זאת, לא ריחמו על המאמן הישראלי. "שחקני הכוכב שיחקו רע מאוד. ומי הוא האחראי? בולט כאן אשם אחד - ברק בכר", נכתב ב"ספורטל". "אין רעיונות, אין כדורגל טוב, כלום - וזו אשמתו של המאמן. זו הקבוצה היקרה ביותר בהיסטוריה של הכוכב, אבל מה עם התוצאות?".
ב"אינפורמר" הוסיפו: "ככה נראית קבוצה שביום שלישי תבקר אותה לייפציג בליגת האלופות. זה משחק שאפילו לא מתאים מבחינת רמה לקבוצה בליגה ראשונה בסרביה. זה היה די עינוי עבור הכוכב האדום".
ואם זה לא מספיק, יש גם את האוהדים שהיו עצבניים מאוד בסיום. בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, נראים חלק מהם שרים אחרי המשחק: "ברק בכר - כרטיס צהוב", על מנת להזהיר את המאמן הישראלי ולהבהיר לו שהסבלנות כבר מתחילה להיגמר.
2 צפייה בגלריה
הכוכב האדום בלגרד
הכוכב האדום בלגרד
ביום שלישי: לייפציג מגיעה למרקאנה
(צילום: PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
וכן, למרות הכל, בכל כלי התקשורת הבכירים בסרביה קיבלו את ההודעה הרשמית של הכוכב. "בכר יישאר המאמן הראשי של הקבוצה, לא יהיה שינוי", טענו ב"קוריר". "כמובן שזה לא סוד שהנהלת הכוכב האדום לא מרוצה מהתוצאות וביצועי הקבוצה. על זה אחראי הישראלי, אבל עדיין יש להם ביטחון שהוא יצליח להחזיר את המועדון למסלול הניצחונות". גם ב"ספורטל" הלכו באותו הקו: "יש לו גיבוי מלא מההנהלה".
"לא ניצחנו במשחק שבו היינו חייבים לנצח. עכשיו אנחנו חייבים להגיע מוכנים למשחק הבא", אמר בכר בקצרה בעמדת הראיונות בסיום. לאחר מכן במסיבת העיתונאים, הוסיף: "חבל, כי שלטנו במשחק מהרגע הראשון. אנחנו צריכים להיות יותר יעילים, לאסוף את עצמנו ולהמשיך לעבוד".