לאחר מספר דיווחים באנגליה, הקאמבק של פרנק למפארד לצ'לסי הושלם. צ'לסי הודיעה היום (חמישי) רשמית, כי מאמנה לשעבר יחזור לסטמפורד ברידג' לאחר שחתם עד סיום העונה, ויהיה מחליפו של גרהאם פוטר, שסיים את תפקידו בתחילת השבוע.
ב"אתלטיק", ב"דיילי מייל", ואף במספר כלי תקשורת נוספים, דווח מוקדם יותר כי למפארד הגיע לסיכום מול טוד בולי, הבעלים של הבלוז, על חזרתו לקווים בסטמפורד ברידג'. כזכור, שחקן העבר של המועדון אימן אותו מיולי 2019 עד פיטוריו בינואר 2021.
2 צפייה בגלריה
מאמן אברטון פרנק למפארד
מאמן אברטון פרנק למפארד
יחזור לסטמפורד ברידג'? למפארד
(רויטרס)
"זו הייתה החלטה קלה בשבילי, זה המועדון שלי", אמר למפארד לאחר החתימה. "הייתי בדרך שונה מאז שעזתי את צ'לסי, אבל כשביקשו ממני החלטתי שאני חוזר תוך כדי אמונה שלמה שאני יכול לעזור למועדון עד סיום העונה הנוכחית".
עוד הוסיף המאמן החדש-ישן של צ'לסי: "אני שמח לקבל את ההזדמנות ואסיר תודה. יש לי היכרות עם הסגל, מתקן האימונים, האצטדיון והאוהדים ואעשה את כל מה שאני יכול"
למפארד שיחק 13 שנה במועדון, הופיע בו ב-648 משחקים והיה שותף לרגעים הגדולים כמו שלוש הזכיות בפרמייר ליג (2005, 2006 ו-2010), הזכיות בליגת האלופות (2012) ובליגה האירופית (2013) וארבע הזכיות בגביע האנגלי (2007, 2009, 2010 ו-2012). בנוסף לכך, למפארד הגיע עם צ'לסי בהדרכת אברהם גרנט לגמר ליגת האלופות ב-2008, בו הפסידה למנצ'סטר יונייטד בפנדלים.
מינוי מעניין נוסף שמתקרב הוא זה של יוליאן נגלסמן ופ.ס.ז'. כך לפחות מפרסמים בצרפת. פ.ס.ז' כלל לא קיבלה החלטה האם לפטר את גאלטייה (כעת או בכלל בקיץ), אך בורסת השמות רותחת מאז הקבוצה הודחה על-ידי באיירן (כן, זו אותה עוד הדריך נגלסמן) בליגת האלופות. כעת בצרפת מפרסמים שהגרמני בן ה-35 קרוב להיות זה שיירש את גאלטייה.
2 צפייה בגלריה
זה שיעזוב וזה שיגיע? נגלסמן וגאלטייה
זה שיעזוב וזה שיגיע? נגלסמן וגאלטייה
זה שיעזוב וזה שיגיע? נגלסמן וגאלטייה
(צילום: AP)
נגלסמן, למרות שפוטר מבאיירן, עדיין תחת חוזה אצלה והמשמעות היא שכל קבוצה שתרצה למנות אותו, תצטרך לפצות את הבווארים. מה שכמובן לא יהווה בעיה עבור הפרויקט הקטארי בפריז.
פורסם לראשונה: 17:08, 05.04.23