האמת, עם כל הכבוד למסיבת העיתונאים, בה הוצג רשמית לואיס אנריקה כמאמן פ.ס.ז', הדבר העיקרי שהעיתונאים הצרפתים התעסקו בו אתמול (רביעי) היה עתידו של קיליאן אמבאפה במועדון.
נשיא פ.ס.ז', נאסר אל-חלאיפי, נשאל על כך שוב ושוב וסיפק כמה ציטוטים מעניינים ובעיקר חריפים כאחד. "העמדה שלי מאוד ברורה", אמר אל-חלאיפי באותה מסיבת עיתונאים והסביר: "אני לא רוצה לחזור על זה בכל פעם: אם קיליאן רוצה להישאר, אנחנו רוצים שהוא יישאר פה, אבל לשם כך הוא צריך לחתום על חוזה חדש".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
יעבור לפרמייר-ליג? אמבאפה
(צילום: AP)
רק שמאז אתמול - נרשמה תפנית מעניינת. או אם תרצו, דיווח מסקרן. על-פי העיתונאי הספרדי, אדו אגירה, ליברפול הגישה היום הצעה רשמית לפ.ס.ז' על אמבאפה בגובה של 200 מיליון אירו. בפרסום נטען כי מקורבים לשחקן מאשרים זאת, אך לא ברור אם הוא בכלל ירצה לעבור לפרמייר-ליג. בטח כשברקע ישנה התעניינות גלויה מצד ריאל מדריד.
כזכור, אמבאפה הודיע לקבוצתו כבר בחודש שעבר כי הוא לא מתכוון לממש את האופציה ולחתום על הארכת החוזה (שיפוג בקיץ הבא), מה שעשוי להוביל לעזיבתו את המועדון אחרי חמש שנים כבר בחודשים הקרובים. אל-חלאיפי הציב בפניו אתמול אולטימטום: "תאריך חוזה - או תעזוב".
2 צפייה בגלריה
לא מתפשר. אל-חאליפי
לא מתפשר. אל-חאליפי
לא מתפשר. אל-חלאיפי
(צילום: AP Photo/Aurelien Morissard)
"אנחנו לא רוצים לאבד את השחקן הטוב בעולם בחינם. אנחנו לא יכולים לעשות את זה. זה מועדון צרפתי", המשיך הנשיא. "גם קיליאן אמר שהוא לעולם לא יעזוב בחינם. אם הוא שינה את דעתו כעת, זו לא אשמתי. אנחנו לא רוצים לאבד אותו בחינם, זה מאוד ברור". אל-חאליפי אף הוסיף: "קיליאן צריך להחליט בשבוע הבא או בעוד שבועיים. לא יותר מזה. אם הוא לא רוצה לחתום על חוזה חדש, הדלת פתוחה. אין שחקן שמעל המועדון".
אמבאפה עבר לפריז סן ז'רמן ממונאקו בקיץ 2017 ובמשך שש שנים במועדון כבש 212 שערים ב-260 הופעות. הוא הוביל את הקבוצה לחמש אליפויות צרפת, שלושה גביעים והופעה אחת בגמר ליגת האלופות (אז הפסידה לבאיירן מינכן ב-2020).

אסנסיו ושקריניאר חתמו בפ.ס.ז'

חודש לאחר שעזב את ריאל מדריד, חתם היום מרקו אסנסיו רשמית בפריז סן ז'רמן לשלוש שנים. הספרדי הוצג במדי אלופת צרפת לצד מילאן שקריניאר, שחתם לחמש שנים בקבוצה. אסנסיו כבש 12 שערים ב-50 הופעות במדי הבלאנקוס בעונה שעברה, ובגיל 27 הוא מחזיק באמתחתו לא פחות מ-17 תארים, ביניהם שלוש זכיות בליגת האלופות (2017, 2018 ו-2022) ושלוש זכיות באליפות ספרד (2017, 2020 ו-2022). הוא צפוי להרוויח 10 מיליון אירו לעונה.
שקריניאר עזב את אינטר לאחר שש שנים במועדון, והצטרף גם הוא בהעברה חופשית לקבוצה מבירת צרפת. הסלובקי הבינלאומי כבש עשרה שערי ליגה במדי הנראזורי לאורך התקופה שלו שם, וערך 60 הופעות במדי נבחרת סלובקיה - במהלכן כבש שלושה שערים.
פורסם לראשונה: 06:34, 06.07.23