את אנחת הרווחה של ברק בכר אפשר היה לשמוע עד ישראל. הכוכב האדום בלגרד הייתה קרובה לרדת מנוצחת בפעם השנייה בשני משחקים בליגת האלופות, כשפיגרה 2:1 עד הדקה ה-88 בבית מול יאנג בויז, אך שער של אוסמן בוקארי הציל עבורה ועבור מאמנה נקודה ראשונה העונה במפעל ב-2:2 הדרמטי. אגב, ביציעים של אצטדיון המרקאנה נכח לא אחר מאשר הטניסאי נובאק ג'וקוביץ', שידוע כאוהד שרוף של הקבוצה.
אלופת סרביה צעדה ביתרון בסיום המחצית הראשונה, אך השווייצרים הצליחו להפוך בפתיחת המחצית השנייה - ולאחר לא מעט דקות של לחץ, הצליחה המארחת להשיג את שער השוויון היקר. בתוספת הזמן יכלה הכוכב האדום אפילו להשיג שער נוסף ולצאת עם ניצחון, אך תסתפק בתיקו, כאשר בעוד קצת פחות משלושה שבועות תצא למשחק חוץ מול ר.ב לייפציג במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים.
5 צפייה בגלריה
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
"יכולנו לנצח, אבל זה הכדורגל". ברק בכר
(PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
5 צפייה בגלריה
הכוכב האדום בלגרד
הכוכב האדום בלגרד
גלזר ושחקני הכוכב האדום בסיום. נקודה ראשונה העונה בליגת האלופות
(צילום: PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
"אני מרוצה מאיך ששיחקנו ב-30 הדקות האחרונות", אמר בכר בסיום. "ביקשתי מהשחקנים לשחק למעלה וללחוץ את היריבה בחלק המגרש שלה. חבל שספגנו, לדעתי פספסנו הזדמנות להשיג תוצאה טובה יותר ויכולנו לנצח - אבל זה הכדורגל. אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שהעניקו לנו".
בכר קיבל את הציון 7 באתר "בליק", שם נכתב: "הוא שיחק שלושה חודשים עם שלושה בלמים, ואז הוא החליט לשנות. הוא הצליח להפתיע את רפאל ויקי (מאמן יאנג בויז)". ביקורת גדולה בתקשורת הייתה על פתיחת המחצית השנייה, בה הקבוצה השווייצרית הפכה את התוצאה.
"זה היה לקח עבור בכר מה אפשר לעשות ב-13 דקות בליגת האלופות. הקבוצה שלו ספגה שערים בדקות זהות לזה שבמשחק מול סיטי. המשחק הכי טוב של הכוכב האדום התפרק תוך דקות ספורות", נאמר. "הכוכב האדום בצרות".
5 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ' ביציעי המראקנה, אתמול
ג'וקוביץ' ביציעי המראקנה, אתמול
ג'וקוביץ' ביציעי המראקנה, אתמול
(צילום: PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
5 צפייה בגלריה
הכוכב האדום בלגרד
הכוכב האדום בלגרד
"אם מישהו היה מציע לנו נקודה לפני המשחק, לא היינו מקבלים אותה"
(צילום: PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)

"אי אפשר להפיל על גלזר את השערים"

הקשר מרקו איבניץ' דיבר אחרי המשחק והעביר ביקורת גלויה על בכר. כשנשאל מה הוביל שוב לפתיחה החלשה במחצית השנייה, ענה: "לא יודע, עדיף שתשאלו את המאמן. הוא אחראי לזה". על המשחק עצמו, הוסיף: "רצינו לנצח, הראינו את זה בדרך ששיחקנו בעשר הדקות האחרונות. לא הסתפקנו בנקודה, רצינו שלוש. אבל אחרי איך שהכל התפתח, אנחנו יכולים להיות מרוצים. ועדיין, אם מישהו היה מציע לנו נקודה לפני המשחק, לא היינו מקבלים אותה".
עומרי גלזר זכה למחמאות על משחקו, ובעיקר על ההצלות הגדולות שלו שהבטיחו לבסוף נקודה. "הכפפות שלו נשארו יבשות בחלק הראשון של המשחק", כתבו ב"בליק". "בחלק השני של המחצית הראשונה היו לו שלוש הצלות נהדרות. במחצית השנייה הייתה לו יותר עבודה. הוא לא יכול היה לעשות כלום בפנדל. אי אפשר להפיל עליו את השערים".
5 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
שוב זכה למחמאות. גלזר
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
בתקשורת הסרבית הוסיפו כי "הכוכב האדום הגבירה את הקצב שלה ושיחקה באופן יותר אינטנסיבי ככל שהמשחק התקדם, ובסופו של דבר השיגה את שער השוויון שהגיע לה. כל סרביה רצתה שהיא תנצח". באופ"א בחרו את שחקנה של הכוכב האדום, אוסמן בוקארי, לאיש המשחק. הגנאי גם בישל את השער הראשון לשריף אנדאי, וגם כבש כאמור את שער השוויון הדרמטי והיקר לזכות הסרבים.
פורסם לראשונה: 00:33, 05.10.23