ברצלונה חושקת בו, אבל לא רק. גם ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל חולמות לשים עליו יד. וזה מבלי שהזכרנו את פ.ס.ז', שהצעה בסך 60 מיליון אירו התקבלה על-ידי קבוצתו בביטול מוחלט.
עוד לא התאוששנו מהקסמים של אנדריק וברזיל כבר מוציאה לעולם נער פלא חדש. רק בן 16, אבל סופר-מוכשר ומבוקש על-ידי הגדולות של היבשת. הגיע הזמן להכיר: אשטבאו וויליאן. או בכינויו בברזיל: "מסיניו". כן, סוג של "מסי הברזילאי".
3 צפייה בגלריה
מסיניו
מסיניו
רק בן 16. מסיניו
(צילום: NELSON ALMEIDA / AFP)
3 צפייה בגלריה
מסיניו
מסיניו
כבר בהופעת הבכורה שלו בגביע הליברטדורס, הוא הראה ניצוצות. מסיניו
(צילום: NELSON ALMEIDA / AFP)
שלשום, בהופעת הבכורה שלו בגביע הליברטדורס, הוא הראה ניצוצות וכבש את שערו הראשון במפעל (ובקבוצת הבוגרים) - בניצחון פלמייראס 1:3 על ליברפול מונטווידאו מאורוגואי. יש לו עוד שש הופעות בלבד בליגה הברזילאית, אבל עם תג מחיר של 60 מיליון אירו וביקוש אדיר - הוא כנראה יכול להיות כבר עכשיו מסודר לכל חייו.
הוא נולד בסאו פאולו ב-2007 ועשה את צעדיו הראשונים בעולם הכדורגל באקדמיה של קרוזריו, שם זכה לכינוי 'מסי הקטן' (מסיניו). בגיל 10 עקף את ניימאר ורודריגו כשהפך לילד הצעיר ביותר שחותם בנייקי - חוזה שהוארך אוטומטית עד ל-2026.
3 צפייה בגלריה
מסיניו
מסיניו
מסיניו חוגג את שערו הראשון בבוגרים
(צילום: NELSON ALMEIDA / AFP)
כשהיה בן 14 - הגיל הצעיר ביותר על-פי התקנון בברזיל ששחקן יכול לחתום על חוזה בקבוצת בוגרים - כבר היה מסיניו מעורב בשערוריה ראשונה, כשעזב את קרוזריו לטובת פלמייראס. אביו של השחקן, שעבד בקרוזריו, הואשם בזיוף מסמכים והקבוצה טענה כי הוא למעשה "נחטף" על-ידי פלמייראס.
בשנתיים האחרונות זכה בשלל תארים עם קבוצת הנוער של פלמייראס ובנובמבר האחרון הגיע עם ברזיל עד לרבע גמר המונדיאל עד גיל 17, שם כבש שלושה שערים. ברצלונה הייתה הראשונה ששמה עין על הפלא החדש ובספרד מדווחים ביומיים האחרונים כי היא זו שכנראה תצליח להחתים את היהלום הצעיר, אך כנראה רק בעוד שנתיים כשיחגוג 18.
סוכנו של מסיניו הוא אנדראה קארי, סקאוט לשעבר בבארסה וכיום סוכן שמביא ברזילאים רבים למועדון הקטלאני, כשבין היתר הוא היה אחראי על החתמותיהם של רונאלדיניו, ניימאר ורוקה. לאחרונה צוטט קארי כשאמר: "יש לנו עוד פצצה לברצלונה בעתיד". האם זה מסיניו? ימים יגידו.