קשר נבחרת בלגיה וריאל מדריד אדן הזאר התראיין ל"מארקה" וסיפק כמה ציטוטים מעניינים לגבי התקופה שלו בספרד ועתידו.
הזאר פתח ואמר: "אם ריאל מדריד תגיד לי בקיץ שאני צריך לעזוב, אקבל את זה. לעזוב בינואר? זה בלתי אפשרי כי יש לי משפחה ואני אוהב את העיר. בקיץ זה אפשרי שאעזוב. יש לי עוד שנה אחת בחוזה שלי, אבל אם מהמועדון יגידו לי 'אדן, תודה על הכול, אבל אתה חייב ללכת', אצטרך לקבל את זה. אני רוצה לשחק יותר, להראות מה אני יודע לעשות ושאני שחקן טוב. האם כדורגל עדיין מסב לי אושר? כשאני לא משחק זה קצת קשה, אבל כשאני משחק אז ברור. הכדורגל הוא החיים שלי ואני רוצה לשחק".
1 צפייה בגלריה
אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה
אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה
"אני רוצה לשחק". הזאר אתמול
(צילום: רויטרס)
כשנשאל מה היה חושב על אדן הזאר אם לא היה הוא, אמר הבלגי: "שהוא בחור טוב, אבל שבשלוש השנים האחרונות לא היה לו מזל. שהוא שחקן טוב שצריך לשחק יותר. האם אני מבין את זה שאנשים מטילים בי ספק? בוודאי. זה נורמלי. לא שיחקתי הרבה בשלוש השנים האחרונות. אני יכול להבין את זה. אני צריך להראות את זה כשאני משחק, גם אם זה לחמש או עשר דקות. אני רוצה לשחק וכשאני עושה את זה, אז גם לעשות את זה טוב. לא איבדתי את החיוך, אני משחק בקבוצה הטובה בעולם".
כשהתבקש לדרג את ההחתמה שלו, ענה הבלגי בכנות: "0 על הצורה שבה אני משחק כי אני לא משחק, אבל 10 על איך שאני חי ברגעים האלה עם הקבוצה. אני לא משחק, אבל להיות שחקן ריאל מדריד היה חלום ילדות שלי ואחרי השנה הזו יש לי עונה שנה בחוזה. אני רוצה לשחק במועדון הזה, למען החולצה הזו". הזאר נשאל לגבי העובדה שחזר מחופשת הקיץ עם עודף משקל ואמר: "זה תמיד קרה לי. בכל עונה זה אותו דבר איתי: במהלך העונה אני עובד ומשחק כדורגל, אבל כשיש לי שלושה שבועות לנוח, אני נח, ואני לא הולך לשנות את זה".
הזאר גם שלח מסר לאוהדי ריאל מדריד ואמר: "מדרידיסטס, אני מתנצל. אני מנסה, אבל... יש לי עוד שנה אחת בחוזה ואני צריך להוכיח את עצמי, אבל זה לא קל. אני לא משחק ורוצה לשחק יותר. אני ממש מצטער, אני מתנצל על מה שקרה".