דרמה גדולה בקולומביה, שם דווח כי הוריו של חלוץ ליברפול, לואיס דיאס, נחטפו הלילה (בין שבת לראשון) בפרשה שמסעירה את המדינה. במהלך הלילה בישר נשיא המדינה בעצמו כי אמו של השחקן חולצה כשהיא בריאה ושלמה, אך אביו תחילה נותר שבוי.לאחר מכן, דווח כי גם אביו של דיאס שוחרר על ידי כוחות המשטרה, זאת לאחר קרב יריות, במהלכם נהרגו שניים מהחוטפים.
המקרה אירע כאמור במהלך הלילה, כאשר שני רעולי פנים הגיעו על אופנוע ותקפו את הוריו של דיאס בעיירה בראנקאס, שנמצאת במחוז לה גוואחירה, בצפון קולומביה, וחטפו אותם תוך כדי איומי אקדח. לאחר שאמו שוחררה ללא פגע, נעשו מאמצים לאתר את אביו, מה שבסופו של דבר עלה בידי המשטרה. על פי הדיווחים, היועץ הממשלתי גיבש צוות שיהיה אחראי בלעדית על מלאכת החילוץ.
1 צפייה בגלריה
שחקן ליברפול לואיס דיאס
שחקן ליברפול לואיס דיאס
לואיס דיאס
(Oli SCARFF / AFP)
עוד דווח בתקשורת הקולומביאנית, כי מדובר בקבוצה של ארבעה חוטפים, כאשר ההערכות הן שמדובר בארגון פשיעה שביצע את החטיפה על מנת לקבל דמי כופר מהכדורגלן.
לואיס דיאס, בן 26, עבר לליברפול בינואר 2022, לאחר שנרכש מפורטו תמורת 47 מיליון אירו. הוא הספיק לערוך 48 הופעות במדי הקבוצה בכל המסגרות, במהלכן כבש 14 שערים. בנבחרת קולומביה הוא שיחק 39 פעמים, וכבש 9 שערים.
פורסם לראשונה: 08:08, 29.10.23