אכזבה גדולה בטוטנהאם לאחר ההפסד הביתי אמש (חמישי) 2:1 לווסטהאם בדרבי הלונדוני. התרנגולים, שהחלו את העונה בצורה נהדרת עם שישה ניצחונות בשבעה מחזורים, ואף הובילו את הפרמייר-ליג, רשמו אתמול את הפסדם הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים, בהם רשמו נקודה אחת בלבד.
השפל של טוטנהאם מגובה גם בסטטיסטיקה. הקבוצה של אנג' פוסטקוגלו הפכה לראשונה בהיסטוריה של הפרמייר-ליג שלא מנצחת חמישה משחקי ליגה ברציפות בהם הובילה 0:1, והראשונה שמפסידה שלושה משחקים ברציפות בהם עלתה ראשונה ליתרון.
1 צפייה בגלריה
יונג מין סון
יונג מין סון
"רכים מדי". סון
(צילום: Reuters/Peter Cziborra)
מי שזעם על המצב של טוטנהאם הוא כוכב הקבוצה, יונג סון מין. הדרום קוריאני אמר בסיום ההפסד לווסטהאם: "העובדה שהפסדנו את המשחק הזה היא בלתי מתקבלת על הדעת. הובלנו בחמשת המשחקים האחרונים ואיבדנו את היתרון בכל אחד מהמקרים. קשה לשחק נגד ווסטהאם, אבל אנחנו פשוט היינו רכים מדי. זו הפרמייר-ליג, צריך לדעת לסיים משחקים. השחקנים צריכים לקחת אחריות. זה לא מגיע לאוהדים".
סון הוסיף: "אנחנו חייבים לשחק עם יותר אנרגיות, במיוחד בבית. בין אם זה מגיע לנו או לא, אנחנו חייבים להמשיך הלאה ולהתאושש מהמצב אליו נקלענו. זה מאכזב מאוד מבחינת האוהדים שלנו".
פוסטקוגלו: "אנחנו משחקים כאילו אנחנו חושבים שהכדור ייכנס לשער מעצמו. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר נחושים בכל הקשור להבקעת שערים. אין טעם בלרחם על עצמנו ולקוות שמישהו יחבק אותנו. יש רק דרך אחת לשנות את המצב - לנצח. יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות".
יש לציין כי טוטנהאם סובלת ממכת פציעות חמורה, שמקשה עליה מאוד. בין השאר איבדה הקבוצה את ג'יימס מדיסון, רודריגו בנטנקור כמובן - מנור סולומון.