טירוף לאו מסי בארה"ב פשוט לא נרגע. בלילה שבין שלישי לרביעי (02:00) צפויה אינטר מיאמי להגיע למשחק חוץ מול פילדלפיה יוניון במסגרת חצי גמר גביע הליגות (מפעל המשלב בין ה-MLS לליגה המקסיקנית), והעיר כמרקחה. הכרטיסים למפגש בין השתיים, שייערך באצטדיון "סובארו פארק" שמכיל 18,500 מושבים, נחטפו תוך פחות משמונה דקות, מה שמלמד יותר מכל על הרצון העז של הקהל האמריקאי להיות חלק מה"מסימניה" שאוחזת במדינה מאז הצטרף הכוכב הארגנטינאי למיאמי.
מעבר לכך שהכרטיסים אזלו במהירות חסרת תקדים, מה שמדהים אלו המחירים שהיו מוכנים האוהדים לשלם כדי לחזות במסי. בכל משחק ביתי אחר של פילדלפיה, עלות הכרטיסים מתחילה בכ-35 דולר, אך לקראת המשחק הקרוב עלו המחירים ועמדו על 400 דולר!
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
הטירוף סביבו לא נרגע. לאו מסי
(Hector Vivas / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
"זה הולך להיות אירוע השיא בעיר השבוע", אמר ג'סטין נאצ'וד, עיתונאי ספורט מפילדלפיה לקראת בואם של מסי וחבריו. "לא הצלחתי להשיג כרטיס למשחק, ואצפה בו באחד הברים. זה הולך להיות מדהים, מדובר באחד הכדורגלנים הכי גדולים שאי פעם שיחקו. אני מאמין שפילדלפיה יוניון תנצח למרות הכל".
הטירוף סביב הגעתו של מסי לא תפסה רק את האוהדים המקומיים, אלא גם את אנשי ושחקני פילדלפיה יוניון עצמה. מדובר בסגנית האלופה שהעונה נמצאת במקום השלישי במזרחי. כשהיא פגשה לפני כחודש וחצי את אינטר מיאמי, הביסה אותה 1:4. עם זאת, כעת כולם יודעים שלא מדובר באותה יריבה, כשמיאמי נישאת על גבי מומנטום אדיר, לאחר שניצחה בכל חמשת משחקיה מאז הצטרף מסי – שכבש שמונה שערים במהלך אותם משחקים.
2 צפייה בגלריה
יודע איך לגרום לשחקניו לתת את המקסימום. קורטין
יודע איך לגרום לשחקניו לתת את המקסימום. קורטין
"הרגשה סוריאליסטית". קורטין
(צילום: AP)
"אדבר בכנות, זו הרגשה סוריאליסטית", אמר מאמן פילדלפיה יוניון ג'ים קורטין. "העובדה שלאו מסי, השחקן הכי טוב שענף הספורט הזה אי פעם ראה, יגיע לאצטדיון שלנו ויתמודד מולנו, זו הזדמנות מיוחדת מבחינתנו. אני חושב שהקהל שלנו ישבור שיאים של רעש במשחקים של פילדלפיה".
לצד ההתרגשות, קרטין הבטיח כי קבוצתו לא תהווה תפאורה להצגה של מסי: "זה יהיה כבוד עבורנו לארח אותו, זה יהיה משחק גדול – אבל ברגע ששריקת הפתיחה תישמע, אני יודע שהשחקנים שלי יתנו כל מה שיש להם כדי לנצח. זה לא משנה מי משחק נגדינו, אם זה מסי, ג'ורדי אלבה או סרחיו בוסקטס – אנחנו רוצים להיות בגמר. אנחנו לא מפחדים, אנחנו יודעים שיהיה קשה, אבל אנחנו מצפים לאתגר הזה". אגב, שחקנה החדש של פילדלפיה, חלוץ נבחרת ישראל תאי בריבו, לא צפוי לשחק מאחר שויזת העבודה שלו לא הגיעה בזמן.