באיירן מינכן פרסמה היום (שלישי) הודעה רשמית, שמשפיעה ישירות על עתידו של דניאל פרץ במועדון: שני השוערים הבכירים של אלופת גרמניה, מנואל נוייר ומחליפו סוון אולרייך, האריכו את החוזים שלהם בעונה נוספת. המהלך מזה מגביר את הסיכויים של השוער הישראלי לצאת הקיץ להשאלה, שגם ככה היו גבוהים לפי הדיווחים.
נוייר שיחגוג במרץ את יום הולדתו ה-38 חזר בחודש שעבר אחרי 10 חודשים שבהם היה מושבת זכר לתאונת סקי בדצמבר בשנה שעברה, אבל מאז עומד בשער בכל משחקי באיירן מינכן. סוון אולרייך שבאוגוסט יהיה בן 36 היה השוער הראשון של באיירן במהלך ההיעדרות הארוכה של נוייר.
1 צפייה בגלריה
 מנואל נוייר וסוון אולרייך האריכו את החוזה
 מנואל נוייר וסוון אולרייך האריכו את החוזה
לא הולכים לשום מקום. מימין: אולרייך ונוייר.
(צילום: באיירן מינכן הרשמי )
המנהל המקצועי של באיירן מינכן כריסטוף פרוינד התייחס לפרץ במעמד החתימה. "אנחנו שמחים שמנואל וסוון איתנו גם בעונה הבאה", אמר פרוינד. "ביחד עם דניאל פרץ, הם מרכיבים יחידת שוערים שאין שנייה לה. האיכויות הספורטיביות והאישיות שלהם יוצאות דופן".
כבר לפני כשבוע דיווח העיתונאי הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג עבור "סקיי ספורט" כי פרץ צפוי לצאת להשאלה במהלך פגרת הקיץ. ההשאלה הצפויה נובעת מרצון להעניק דקות לפרץ ולהשביח אותו, ולא בעקבות חוסר שביעות רצון. לפי פלטנברג, פרץ זוכה להערכה רבה במועדון ואהוד על ידי חבריו לקבוצה.
פרץ לא יעזוב כבר חלון העברות של ינואר, מכיוון שכבר שיחק העונה בשתי קבוצות, במכבי ת"א ובבאיירן (הופעה אחת במסגרת הגביע), כך שהוא לא יכול לשחק בקבוצה אירופית נוספת העונה.