ריאל מדריד שמרה אתמול (שבת) על מאזן מושלם בליגה הספרדית, לאחר ניצחון 1:2 על חטאפה. רק שזה לא הלך פשוט. הבלאנקוס חזרו מפיגור מוקדם ונזקקו לשער בדקה ה-95 של ג'וד בלינגהאם כדי לפתוח את העונה עם 12 נקודות מ-12 אפשריות.
וכן, בלינגהאם הפך שבוע נוסף לגיבור של אוהדי ריאל, ועל הדרך רשם ציון דרך מרשים. האנגלי הוא אחד משני שחקני ריאל היחידים בהיסטוריה שהבקיעו בכל אחד מארבעת המשחקים הראשונים שלהם בספרד. השחקן השני, למי ששואל: כריסטיאנו רונאלדו.
2 צפייה בגלריה
בלינגהאם חוגג
בלינגהאם חוגג
בלינגהאם חוגג את שער הניצחון הדרמטי
(צילום: EPA/Juan Carlos Hidalgo)
2 צפייה בגלריה
בלינגהאם חוגג
בלינגהאם חוגג
"השאגות של הקהל אחרי שער הניצחון? זה הרעש הכי חזק ששמעתי באצטדיון"
(צילום: AP Photo/Jose Breton)
בכלל, מאז שהגיע לקבוצה, בלינגהאם עם חמישה שערים ובישול ומעורב ישירות ב-6 מ-8 השערים של ריאל מדריד העונה. "השאגות של הקהל אחרי שער הניצחון? זה הרעש הכי חזק ששמעתי באצטדיון, לשמחתי זה היה בגללי", אמר בלינגהאם בסיום. "כשהאוהדים שרו 'היי ג'וד' בסוף, קיבלתי עור ברווז. רק רציתי לעמוד במקום ולהקשיב להם. הרגליים שלי רעדו".
"הוא לא שגרתי", החמיא לו קשר ריאל, בראהים דיאס. גם המאמן קרלו אנצ'לוטי שיבח את בלינגהאם על פתיחת העונה המופלאה: "האיכות שלו לא מפתיעה אף אחד, אבל מספר השערים דווקא כן. הוא מאוד מקצועני, ויש לו הרבה שחקנים לקחת מהם דוגמה. הוא לומד מהר מאוד".
"מר גול": שער ה"אס"
"לבלינגהאם אין תקרה": שער ה"מארקה"
אנצ'לוטי הוסיף: "הוא מתחיל להתרגל לשיטה, ומתחיל להתרגל לכבוש. הוא בולט כי הוא זז מצוין בלי הכדור, זו האיכות הבולטת שלו. הוא שובר את הקו של ההגנה, כי הוא לא מפסיק לזוז, ובגלל זה הוא כובש הרבה".
גם בתקשורת הספרדית, בעיקר זו במדריד, היללו את האנגלי בן ה-20. ב"מארקה" כתבו: "יש כדורגלנים שנולדים עם כוכב. יש להם מעמד, אופי, עבודה קשה, אבל מעל הכל יש להם את המלאך שמציב אותם במקום הנכון בזמן הנכון. זה היה שער של השגחה עליונה".
ב"אס" הלכו בשער על "מר גול" וכתבו: "כרגע, אין הגנה שיכולה לעצור אותו". גם ב-ESPN התלהבו: "ג'וד בלינגהאם בן ה-20 חוגג שער ניצחון בברנבאו המחודש. זה נראה כמו רגע שלקוח מסרט".