בלם נבחרת ארגנטינה לשעבר ואחד מעוזריו של ליונל סקאלוני באלביסלסטה כיום, רוברטו אז'אלה, נשדד באלימות כשנסע ברכבו בפרברי בואנוס איירס.
התקשורת הארגנטינית דיווחה כי שלושה שודדים חמושים באקדחים ואבנים שברו את חלונות המכונית, גרמו לאז'אלה להאט את רכבו ולאחר מכן אף לעצור, איימו עליו וגנבו ממנו חפצים שהיו ברכבו באותו הזמן.
1 צפייה בגלריה
רוברטו אז'אלה
רוברטו אז'אלה
רוברטו אז'אלה
(צילום מסך מתוך טוויטר)
אופנוען שעבר בסביבה הבחין בשוד, ולאחר שהגנבים עזבו את המקום נתן לאז'אלה את הטלפון הסלולרי שלו על מנת להזמין משטרה. שחקן העבר לא נפצע במהלך האירוע.
על פי הדיווחים, השודדים גנבו מאז'אלה סכום של 5,600 אירו וכן את מכשיר הסלולרי שלו.

קריירה מפוארת

אז'אלה בן ה-48 עבר בגיל צעיר מריבר פלייט לנאפולי, ולאחר מכן גם שיחק במילאן, ולנסיה וסראגוסה. בשנת 2010 חזר לעונת פרישה בארגנטינה במדי ראסינג. בנבחרת יש לו 116 הופעות ו-7 שערים.
את הופעת הבכורה שלו באלביסלסטה עשה אז'אלה כבר בשנת 1994. הוא שיחק עם ארגנטינה באולימפיאדת אטלנטה ב-1996 וזכה איתה במדליית הכסף. שמונה שנים לאחר מכן באתונה סייע לנבחרתו לזכות בזהב האולימפי. כמו כן, היה חלק מהנבחרת במונדיאל 1998 וב-2006 נבחר גם להרכב המצטיין של הגביע העולמי.
בזמנו הוא החזיק בשיא ההופעות בנבחרת (114), אך לאחר מכן עברו אותו חאבייר זנטי (143), חאבייר מסצ'ראנו (147) ולאו מסי (153).