ליברפול ממשיכה במומנטום הנפלא שלה אחרי שגברה הערב (רביעי) 1:2 על פולהאם באנפילד במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע הליגה.
וויליאן העלה את האורחת ליתרון מוקדם בדקה ה-19, אבל בדקה ה-56 העלה יורגן קלופ את דרווין נונייס וקודי גאקפו מהספסל, והשניים שינו את המשחק. החלוץ האורוגוואי בישל לקרטיס ג'ונס, שאיזן עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-68, ושלוש דקות לאחר מכן בישל גם לשחקן ההתקפה ההולנדי שהשלים מהפך מהיר. גאקפו כבש משחק רביעי רצוף בגביע הליגה.
5 צפייה בגלריה
נוניייס וגאקפו חוגגים
נוניייס וגאקפו חוגגים
שינו את המשחק. נוניייס וגאקפו חוגגים
(צילום: REUTERS/Carl Recine)
5 צפייה בגלריה
גאקפו
גאקפו
אוהב את גביע הליגה. גאקפו
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
פולהאם תארח את הגומלין ב-24 בינואר ותנסה לבצע מהפך בקרייבן קוטג'. מי שתעלה לגמר תפגוש את מי שתנצח במפגש בכפול בין מידלסברו לצ'לסי. אתמול הקבוצה מהמקום ה-12 בצ'מפיונשיפ ניצחה 0:1 והיא תנסה להשלים את ההפתעה בסטמפורד ברידג'.

לאציו ואטאלנטה עלו לחצי הגמר בגביע האיטלקי

שלב רבע הגמר של הגביע האיטלקי נמשך הערב עם שני משחקים. בראשון ביניהם, לאציו ניצחה את רומא 0:1 בדרבי והיא תשחק בחצי הגמר נגד יובנטוס או פרוזינונה, שייפגשו מחר (22:00). לאחר מכן ניצחה אטאלנטה את מילאן 1:2, והיא תשחק בחצי הגמר נגד פיורנטינה.
מילאן - אטאלנטה 2:1 | אחרי שלושה ניצחונות רצופים ושישה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, הרוסונרי נכנעו לקבוצה האחרונה שניצחה אותם - אז זה היה 3:2 - שרשמה ניצחון שישי בשמונת המשחקים האחרונים. רפאל לאאו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-45, אך טון קופמיינרס השווה כעבור שתי דקות, וההולנדי השלים צמד שקבע מהפך עם פנדל בדקה ה-59.
5 צפייה בגלריה
לוקה יוביץ' וכריסטיאן פוליסיץ' מאוכזבים
לוקה יוביץ' וכריסטיאן פוליסיץ' מאוכזבים
הדחה מאכזבת למילאן. לוקה יוביץ' וכריסטיאן פוליסיץ' מאוכזבים
(צילום: REUTERS/Daniele Mascolo)
לאציו - רומא 0:1 | את פני השחקנים קיבלה כמיטב המסורת חגיגת אבוקות מרשימה, אולם על המגרש קשה לומר שהמשחק התעלה לרמה גבוהה כששתי הקבוצות מיעטו לאיים על השער. הרגע שהעיר את ההתמודדות הגיע בדקה ה-51, אז דין האוסן הצעיר - בהופעת בכורה בהרכב של רומא - ביצע עבירה ברחבה ואחרי התערבות של VAR, השופט שרק לפנדל. מתיאה זקאני כבש והעלה את לאציו ל-0:1. האורחת לחצה לאחר מכן, אך לא השיגה את השוויון. פדרו וסרדאר אזמון הורחקו בתוספת הזמן ושתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים. לאציו עם ניצחון 0:1 שלישי על הקבוצה של ז'וזה מוריניו בארבעת המפגשים האחרונים (אחד נוסף הסתיים ב-0:0).
5 צפייה בגלריה
מתיאה זקאני לאציו רומא
מתיאה זקאני לאציו רומא
זקאני חוגג את השער המנצח של צאציו
(צילום: Bruno/Getty Images)
5 צפייה בגלריה
אבוקות בדרבי של רומא
אבוקות בדרבי של רומא
חגיגת אבוקות ביציעים
(צילום: Paolo Bruno/Getty Images))
פורסם לראשונה: 21:33, 10.01.24