המחטף הושלם: מיכאילו מודריק חתם היום (ראשון) על חוזה לשמונה וחצי שנים בצ'לסי, שרכשה אותו בעסקה המוערכת ב-100 מיליון אירו משחטאר דונייצק האוקראינית.
מודריק בן ה-22, שמשחק לרוב כקיצוני שמאלי ומכונה "ניימאר האוקראיני", פרץ העונה לתודעה בליגת האלופות כאשר כבש שלושה שערים ובישל פעמיים. קבוצות רבות רצו אותו והיה נראה שהוא יחתום דווקא בארסנל, אותה הוא אוהד והיה מעדיף לחתום בשורותיה. אולם יריבתה העירונית צ'לסי נכנסה לעניינים והביאה אותו לסטמפורד ברידג'.
2 צפייה בגלריה
מיכאילו מודריק
מיכאילו מודריק
מיכאילו מודריק מוצג בסטמפורד ברידג'
(צילום: גטי אימג'ס)

2 צפייה בגלריה
מיכאילו מודריק
מיכאילו מודריק
(צילום: רויטרס)
"אני שמח מאוד להצטרף לצ'לסי, מועדון ענק בליגה פנטסטית. אני נרגש לפגוש את חבריי החדשים בקבוצה ואת המנג'ר גרהאם פוטר, ולהתחיל לעבוד"
הבעלים של צ'לסי טוד בוהלי אמר: "אנחנו שמחים שמודריק מצטרף אלינו, הוא שחקן מאוד מוכשר ואני מאמין שהוא יהיה תוספת נהדרת לסגל שלנו ויוביל אותנו בשנים הבאות".
הבלוז פתחו את העונה בצורה מאוד בינונית ונמצאים כעת רק במקום העשירי בפרמייר-ליג, רחוק מאוד ממאבק האליפות. במהלך העונה היא פיטרה את המנג'ר תומאס טוכל והביאה במקומו את גרהאם פוטר. בליגת האלופות היא דווקא הצליחה להעפיל לשמינית הגמר, שם היא תפגוש את דורטמונד.
הבעלים החדש טוד בוהלי השקיע העונה כ-420 מיליון אירו. כאשר חוץ ממודריק הגיעו בין היתר ווסלי פופאנה מלסטר (80 מיליון אירו), מארק קוקורייה מברייטון (65 מיליון אירו), ראחים סטרלינג ממנצ'סטר סיטי (56 מיליון אירו), קאלידו קוליבאלי מנאפולי (38 מיליון אירו) ובנואה בדיאשיל ממונאקו (38 מיליון אירו). אליהם יש להוסיף את ז'ואו פליקס הפורטוגלי שהגיע מאתלטיקו מדריד בהשאלה עד סיום העונה תמורת 11 מיליון אירו.