האם כריסטיאן אריקסן יחזור לשחק כדורגל? אם שואלים את הקשר הדני, התשובה חיובית. על פי הדיווח ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי, אריקסן אמר לחבריו באינטר שהוא מתכנן לחזור לשחק "בעוד ארבעה או חמישה חודשים".
הכוכב הדני התמוטט בעקבות דום לב ועבר החייאה במשחק הראשון של נבחרתו ביורו, שהסתיים בהפסד 1:0 לפינלנד. אריקסן לא שב לשחק בטורניר, אבל דנמרק הצליחה להגיע בלעדיו עד לחצי הגמר, שם הפסידה לאנגליה.
2 צפייה בגלריה
אריקסן חוגג
אריקסן חוגג
כריסטיאן אריקסן. אשרי המאמין
(צילום:AP)
היה זה המפגש הראשון של אריקסן עם חבריו לקבוצה מאז האירועים הדרמטיים. לפי הדיווח באיטליה, הוא התקשה לעצור את הדמעות כשאמר להם שהוא היה "בר מזל". חייו של הקשר בן ה-29 ניצלו בזכות הטיפול שקיבל במגרש, ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים והושתל בגופו קוצב לב. רבים העריכו שהוא ייאלץ לפרוש ממשחק פעיל, אולם ניכר שהוא מסרב להרים ידיים.
על פי חוקי הסרייה A לשחקנים שבגופם הושתל קוצב לב אסור לשחק, ומשום כך לא בטוח שאריקסן יוכל לחזור לשחק בליגה האיטלקית. בליגות אחרות, כמו הליגה ההולנדית למשל, השימוש בקוצב לב מותר, ולכן ייתכן שהוא יעזוב את הנראזורי לפני תום חוזהו ביוני 2024.
2 צפייה בגלריה
שחקני דנמרק בהלם
שחקני דנמרק בהלם
הרגעים הדרמטיים ביורו: אריקסן מקבל טיפול במשחק מול פינלנד
(צילום: רויטרס)
במקרה שאריקסן יסיר את קוצב הלב הוא יוכל לחזור לשחק באינטר, אולם הזמן הדרוש לביצוע בדיקות שיובילו להסרה יכול לארוך כחצי שנה. אינטר לא חיכתה יותר מדי וצירפה את הטורקי הקאן צ'להאנולו, שחצה את הכביש מהיריבה הגדולה מילאן כמי שמיועד להחליפו.