כריסטיאנו רונאלדו עוד לא ערך את הבכורה שלו באל נאסר, כי הוא מושעה משני משחקים. היום (שני) נקבע כי את הבכורה שלו בכדורגל הסעודי הוא יערוך דווקא מול יריבו הוותיק לאו מסי ופריז סן ז'רמן, במשחק ידידות ביום חמישי הבא (19 בינואר).
פריז סן ז'רמן נוהגת להגיע לקטאר בכל חורף מאז 2011 (אז עברה לידיים קטאריות), והפעם היא תגיע גם לשכנה סעודיה למשחק מול קבוצת הכוכבים שמורכבת מאל-נאסר של רונאלדו ואל-הילאל. שני מיליון איש ניסו לרכוש כרטיסים למשחק המסקרן, ו-70 אלף איש ימלאו את האצטדיון בריאד כדי לצפות בקרב המסקרן.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי במפגש האחרון ביניהם ב-2020
(צילום: gettyimages)
מי שאישר את השתתפות רונאלדו במשחק הידידות הוא מאמנו באל-נאסר, רודי גרסיה, שאמר: "בתור מאמן, זה לא טוב לי שיש משחק ידידות שלושה ימים לפני שיש לנו משחק ליגה, אבל זה טוב לכדורגל בסעודיה".
"ההגעה של רונאלדו לכאן היא כמו ההגעה של פלה לניו יורק קוסמוס ב-1975, היא תחשוף את הכדורגל הסעודי לכל העולם", אמר המאמן הצרפתי והוסיף: "אני רוצה שהוא יחזור ליהנות מכדורגל ולחייך, זאת המטרה שלי. רונאלדו הוא לא עוד שחקן כדורגל והוא עדיין בין הכדורגלנים הכי טובים בעולם, אנחנו מאושרים מכך שהוא הצטרף אלינו, עכשיו בכל העולם יכירו את הכדורגל הסעודי".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל-נאסר
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל-נאסר
"ההגעה של רונאלדו לכאן היא כמו ההגעה של פלה לניו יורק קוסמוס"
(צילום: רויטרס)
ללא קשר לכך, בספרד מדווחים שסרחיו בוסקטס עשוי להגיע גם הוא לאל-נאסר. השחקן צפוי לעזוב את ברצלונה כבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר ולמעשה סיים את דרכו במועדון.

דיווחים: אל-הילאל הציעה למסי 300 מיליון אירו לעונה

אחרי ההחתמה של רונאלדו, נראה שלסעודיה נפתח התיאבון וכעת היא מנסה לפתות גם את לאו מסי. על פי דיווחים אל-הילאל הציעה לו חוזה של 300 מיליון אירו בעונה, גבוה יותר מהחוזה של רונאלדו שעומד על 200 מיליון אירו.
יחד עם זאת לא נראה שזה יקרה, החוזה של מסי בפריז סן ז'רמן מסתיים בסוף העונה, ורוב הסיכויים הם שהוא יחתום על חוזה חדש ומשודרג באלופת צרפת ולא יעזוב את אירופה כמו רונאלדו.