ארסנל רשמה אתמול (שבת) ניצחון שלישי בשלושה מחזורי ליגה עם 0:3 מרשים מול בורנמות' בחוץ. מרטין אודגור כבש שני שערים בשלב מוקדם (5 ו-11), וויליאם סליבה הוסיף אחד עם בעיטה יפה אחרי בישול של גרניט ג'אקה (54).
אודגור, שקיבל את סרט הקפטן בארסנל לא מזמן, אמר: "הייתה הופעה יציבה מההתחלה עד הסוף. הגענו למשחק ושלטנו בו, הגענו לכמה מצבים טובים וכבשנו שערים טובים. אנחנו יודעים שתמיד קשה לשחק במגרשים האלה, התקשינו פה בעבר, אבל היינו כל כך חדים ואגרסיביים. הייתה הופעה טובה מההתחלה ועד הסוף".
2 צפייה בגלריה
מיקל ארטטה מאמן ארסנל
מיקל ארטטה מאמן ארסנל
יכול לחייך. ארטטה
(צילום: גטי אימג'ס)
על גבריאל ז'סוס, ששוב היה טוב, הוביל לשער הראשון ובישל את השני, אמר הנורבגי: "הוא לא בא לידי ביטוי רק בשערים. הוא נותן לנו כל כך הרבה והוא גם הולך אחורה כדי להניע את הכדור. הוא נהדר וכיף מאוד לשחק איתו. אנחנו שמחים שהוא איתנו". על העובדה שארסנל פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, אמר אודגור: "אנחנו עם מאזן קצת יותר טוב מאשר בעונה שעברה, אבל אנחנו נשארים רגועים וצנועים ונראה לאן זה ייקח אותנו".
מאמן ארסנל מיקל ארטטה אמר: "ציפינו למשחק קשה מאוד מההתחלה אחרי שראינו איך בורנמות' התחילה טוב את המשחק מול אסטון וילה ורצינו להימנע מסגנון כזה של משחק. היינו יעילים מאוד עם הכדור וברחבה". על ההשפעה של ז'סוס בשער הראשון אמר המאמן: "זה משהו שלא מתאמנים עליו. הוא משחק עם כל כך הרבה כישרון, הוא היה מעורב בשניים משלושת השערים".
על וויליאם סליבה והשטף של הקבוצה אמר המאמן: "סליבה מתאמן בכל יום כדי להשתפר והוא כל כך נחוש ורעב לעשות את זה. אנחנו צריכים להמשיך, יש עדיין הרבה דברים שצריך לעשות. זה עדיין רחוק מלהיות מושלם".
2 צפייה בגלריה
מרטין אודגור שחקן ארסנל
מרטין אודגור שחקן ארסנל
מרטין אודגור שחקן ארסנל
(צילום: גטי אימג'ס)
שוער ארסנל ארון ראמסדייל אמר: "זה מהנה מאוד. כשעזבתי את בורנמות' מעולם לא נפרדתי מהאוהדים בגלל הקורונה אז היום הייתה תחושה מיוחדת. האוהדים שרו את השם שלי. לא הרבה קבוצות יגיעו לכאן וישלטו כך במשחק. זה יום נהדר ושלושה ניצחונות בשלושה משחקים. זה מדהים איך המנטאליות שלנו השתנתה לעומת סוף העונה שעברה. ראינו כמה שהיינו קרובים להגיע לליגת האלופות בעונה שעברה ולקח לנו קצת זמן להתאושש מזה".
קשר ליברפול לשעבר ג'יימי רדנאפ אמר: "מדהים. שחקני ארסנל מלאי ביטחון. יש אנרגיה נהדרת סביב הקבוצה. ז'סוס נהדר כרגע. זו ארסנל מרשימה מאוד כרגע. לפני שנה המאמן היה תחת לחץ אדיר, אנשים אמרו שאין לקבוצה אופי. התבצעו הרבה שינויים ועכשיו זו קבוצה שונה. כשאתה מעלה מהספסל את אמיל סמית' רואו וקירן טירני, אז צריך לתהות אם הקבוצה הזו לא יכולה ללכת קדימה ולזכות בתארים".