ריאל מדריד הגדילה את הפער בפסגת הליגה הספרדית לשלוש נקודות, אבל למרות זאת אין אחד בסנטיאגו ברנבאו שלא יצא אתמול (שבת) מאוכזב אחרי ה-0:0 הביתי מול ויאריאל. אחרי שבעה מחזורים, לבלאנקוס יש 17 נקודות, שלוש יותר מסביליה (לה יש משחק חסר) ואתלטיקו מדריד.
עיקר הביקורת בריאל הופנתה לשופט חיל מנסאנו, שלא שרק בדקה ה-35 פנדל לזכותה בטענה לעבירה של ראול אלביול על נאצ'ו ברחבה. "כולם ראו שהייתה עבירה", אמר תיבו קורטואה העצבני בסיום. "אני לא יודע אם זה היה בשלב מוקדם של המהלך, אבל עבירה הייתה".
4 צפייה בגלריה
קורטואה
קורטואה
מתקפה נגד השופט. קורטואה
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
מודריץ' גם לא מבין את ההחלטות של מנסאנו
מודריץ' גם לא מבין את ההחלטות של מנסאנו
מודריץ' גם לא מבין את ההחלטות של מנסאנו
(צילום: AP)
קורטואה המשיך לנגח את מנסאנו, שהיה מעורב בשבת שעברה גם כן בשערוריית שיפוט, במהלך ה-0:0 של אתלטיקו מדריד מול בילבאו. אז הטענות של אתלטיקו הגיעו בעקבות הרחקתו של ז'ואאו פליקס בדקה ה-78 בשני כרטיסים צהובים רצופים, השני בעקבות דיבורים מיותרים.
"כולנו זוכרים איפה הוא שפט בשבוע שעבר. אז היה הרבה רעש מסביב לזה, היום ניתן לדברים לעבור בשקט", הסביר קורטואה.
גם לחלוץ העבר האגדי ומנהל קשרי החוץ של ריאל מדריד, אמיליו בוטרגניו, היה מה להגיד על ההחלטה של השופט: "מנסאנו וה-VAR ראו אחרת מאיתנו. אנחנו חושבים שהייתה עבירה. עכשיו הפנים שלנו לעבר יום שלישי והמשחק מול שריף בליגת האלופות. שם נהיה חייבים להביא שלוש נקודות כדי להמשיך להוליך את הבית".
4 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
הפעם הוא לא מצא את הרשת. ויניסיוס ג'וניור
(צילום: EPA)
קורטואה התייחס למשחק מול ויאריאל והודה כי "ההרגשה מרה", בעיקר לאור ההפסד של אתלטיקו לאלאבס. "אתה תמיד רוצה לנצח בבית, בטח כשהיריבה הישירה שלך לאליפות מפסידה. ועדיין, ויאריאל מצוינת, קבוצה של ליגת האלופות. במחצית השנייה השתפרנו, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו", ציין השוער.

"צעד אחורה? ממש לא, זה צעד קדימה"

מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, דווקא לא היה מתוסכל: "צעד אחורה? ממש לא, זה צעד קדימה - כי אנחנו עדיין מוליכים את הליגה". גם אנצ'לוטי יודע כי לא רק שריאל התקשתה ליצור מצבי הבקעה, היא גם ניצלה מספיגות הודות לשלוש הדיפות של קורטואה.
4 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
"אם יש לך שוער כמו קורטואה, אתה בר מזל". אנצ'לוטי
(צילום: רויטרס)
"אם יש לך שוער כמו קורטואה, אתה בר מזל", סיכם האיטלקי, שנשאל גם על המהלך בו נאצ'ו ספק הוכשל ברחבה: "את האמת, לא ראיתי מה בדיוק היה, לכן עדיף לי לא לדבר".