אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו וסאדיו מאנה נזקקה לשער בתוספת הזמן על מנת להדיח את אל איתיפאק של סטיבן ג'רארד (0:1 בסיום) בשמינית גמר גביע המלך בסעודיה.
הכוכב הפורטוגלי פתח את המשחק ברגל שמאל אחרי שקיבל צהוב כבר בדקה ה-12 לאחר שהתפרץ על שופט המשחק וצעק לעברו "תמיד נגדי". יש לציין כי רונאדלו היה קרוב לספוג צהוב שני ואדום, אבל קיבל הנחה מהשופט שהרחיק את חברו לקבוצה, אנדרסון טאליסקה באדום ישיר (45'+11) ואת שחקן היריבה עלי עבדואללה חזאזי (89'). את שער הניצחון, אגב, דחק מאנה בדקה ה-107.
במשחק נוסף: קרים בנזמה ואל איתיחאד, האלופה הסעודית, גם כן בשלב הבא לאחר 0:3 על אל פייחה. בנוסף לפנומן הצרפתי שכבש עמוק בתוספת הזמן של המשחק, עבדראזק חמדאללה כבש צמד (5 ו-87).
הפתעה גדולה נרשמה הערב בסיבוב השני בגביע הגרמני (32 האחרונות), כאשר מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות, לייפציג, הודחה לאחר הפסד 1:0 לוולפסבורג, בחוץ. עד כמה ההפתעה גדולה? המנצחת וולפסבורג הפסידה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים בליגה (ומדורגת במקום התשיעי) – וזהו הניצחון השני בלבד של הקבוצה על לייפציג בעשרת המשחקים האחרונים ביניהן.
1 צפייה בגלריה
שחקני וולפסבורג חוגגים כרטיס לשמינית הגמר
שחקני וולפסבורג חוגגים כרטיס לשמינית הגמר
שחקני וולפסבורג חוגגים כרטיס לשמינית הגמר
(צילום: Stuart Franklin/Getty Images)
את השער היחידי בהתמודדות כבש צ'לאב צ'רני, כבר בדקה ה-14. האורחת נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-56, כשיוסוף פולסן ספג צהוב שני. במשחק נוסף הדיחה שטוטגרט את אוניון ברלין החלשה אחרי ניצחון 0:1 (ניז אונדב, 45).
פורסם לראשונה: 21:43, 31.10.23