המחזור ה-23 בפרמייר-ליג ננעל הערב (שני), כשמנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות עם 1:3 בחוץ על ברנטפורד, הקבוצה שניצחה אותה פעמיים בעונה שעברה.
בזכות הניצחון, צימקה הטרבליסטית את הפער מילברפול המוליכה לשתי הנקודות, כשאם היא תנצח במשחק החסר שלה היא תעלה כמובן למקום הראשון. במשחק עצמו, הופעה מדהימה של מארק פלקן בין הקורות של המארחת עם לא פחות מ-12 הצלות ובישול לניל מופיי (21) לא הספיקו, אחרי ששלושער גדול של פיל פודן (45+3, 53 ו-70) קבע מהפך וגם סגר את העניין. שחקן הכנף האנגלי נמצא בכושר מצוין והוא שיפר את מאזנו לשמונה שערים ושבעה בישולים העונה. פפ גווארדיולה הציב הערב בהרכב לראשונה מאז ה-6 בדצמבר את ארלינג הולאנד שחזר מפציעה, והוא בישל את השער השלישי של פודן והוחלף בדקה ה-85.
3 צפייה בגלריה
פודן חוגג
פודן חוגג
בכושר מצוין. פודן חוגג שלושער
(צילום: AP Photo/Ian Walton)
3 צפייה בגלריה
גבארדיול והולאנד חוגגים עם פודן
גבארדיול והולאנד חוגגים עם פודן
ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות. גבארדיול והולאנד חוגגים עם פודן
(צילום: REUTERS/David Klein)

דה רוסי עדיין מושלם ברומא

רומא נמצאת בתקופה מצוינת מאז שדניאלה דה רוסי החליף את ז'וזה מוריניו בתפקיד המאמן, והיום היא השיגה ניצחון שלישי בשלושה משחקים תחת האיטלקי בן ה-40 עם 0:4 גדול בבית על קליארי במשחק שנעל את המחזור ה-23 בסרייה א'. לורנצו פלגריני כבש (2) ובישל את הראשון של פאולו דיבאלה שהשלים צמד (23 ו-51 בפנדל) והמחליף דין הויסן, הבלם ההולנדי בן ה-18, קבע את תוצאת המשחק (59). רומא לפחות זמנית במקום החמישי, האורחת רשמה הפסד שלישי ברציפות והיא במקום ה-19.
3 צפייה בגלריה
דה רוסי
דה רוסי
שינה את רומא. דה רוסי
(צילום: Paolo Bruno/Getty Images)