אחרי ההפסד לטוטנהאם במחזור הפתיחה, האלופה מנצ'סטר סיטי ממשיכה להתאושש עם ניצחון שלישי ברציפות בפרמייר-ליג - 0:1 קשה על לסטר בחוץ משער של ברנרדו סילבה (62).
סיטי שלטה במשחק לכל אורכו ובעטה המון לשער, אבל ספגה מג'יימי וארדי בדקה ה-49. למזלה השער נפסל בטענת נבדל. סילבה הבקיע את שער הניצחון אחרי שהגיע ראשון לריבאונד וקבע את תוצאת המשחק. התכולים כעת במקום השני עם תשע נקודות, למנצ'סטר יונייטד שהביסה את ניוקאסל 1:4 יש 10 בפסגה.
4 צפייה בגלריה
ברנרדו סילבה חוגג
ברנרדו סילבה חוגג
ברנרדו סילבה חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
פייר-אמריק אובמיאנג חוגג
פייר-אמריק אובמיאנג חוגג
פייר-אמריק אובמיאנג חוגג
(צילום: AFP)
מי שסוף-סוף כבשה וגם ניצחה היא ארסנל, שגברה 0:1 על נוריץ' האחרונה, לה זה היה ההפסד הרביעי ברציפות. פייר-אמריק אובמיאנג הבקיע את השער היחיד (66) ונתן למאמנו מיקל ארטטה קצת אוויר לנשימה.
צ'לסי נצמדה למנצ'סטר יונייטד בפסגה עם 0:3 נוח בסטמפורד ברידג' על אסטון וילה. מתיאו קובאצ'יץ' בישל לרומלו לוקאקו (15) וכבש בעצמו (49). לוקאקו חתם עם צמד (93).
טוטנהאם, שהייתה מושלמת לאחר שלושה מחזורים, הובסה 3:0 על-ידי קריסטל פאלאס. זה היה הניצחון הראשון למאמן פטריק ויירה ושחקניו בליגה.
התרנגולים עלו בהרכב חסר במיוחד, ללא סון יונג-מין וסטיבן ברגווין הפצועים והמבודדים ממוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, ונראו רע במיוחד עם שתי בעיטות בלבד לשער, אחת מהן למסגרת. הבלם ג’פט טנגאנגה הורחק בדקה ה-58 אחרי שני צהובים שטותיים בחמש דקות, ופאלאס ניצלה את היתרון המספרי עד תום.
4 צפייה בגלריה
ווילפריד זאהה חוגג
ווילפריד זאהה חוגג
ווילפריד זאהה חוגג
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
לא מצא את הרשת הפעם. הארי קיין
(צילום: רויטרס)
ווילפריד זאהה הבקיע את שער היתרון בפנדל מוצלח בדקה ה-75 לאחר נגיעת יד של בן דייויס ברחבה, והוסיף בישול לאודסון אדוארדו (84) שהשלים צמד בתוספת הזמן (93). התרנגולים, שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות של 0:1, ספגו לראשונה העונה.
במשחקים נוספים: ווטפורד - וולבס 2:0, סאות'המפטון - ווסטהאם 0:0, ברנטפורד - ברייטון 1:0. צ'לסי תארח את אסטון וילה ב-19:30.
פורסם לראשונה: 16:27, 11.09.21