כ-11 שנים אחרי שהבסיסה אותה 2:8, מנצ'סטר יונייטד אירחה הערב (ראשון) את ארסנל פעם נוספת, והפעם האריכה את רצף הניצחונות שלה לארבעה משחקים עם 1:3 יוקרתי במיוחד על מוליכת הטבלה (לדיווח המלא). כנראה שכל מה שיונייטד הייתה צריכה כדי להתחיל לנצח זה להפסיד 0:4 לסאות'המפטון.
קבוצתו של ארטטה הייתה הטובה יותר ברוב שלבי המשחק, אבל יונייטד הראתה רוח לחימה פעם נוספת, וכעת היא כבר במקום החמישי, שלוש נקודות בלבד מארסנל. שער מוקדם של מרטינלי נפסל על ידי מערכת ה-VAR בעקבות עבירה בתחילת המהלך. אנתוני – שנרכש הקיץ מאיאקס ב-100 מיליון אירו – מצא את הרשת בהופעת הבכורה (35) והפך לברזילאי הצעיר ביותר שכובש בפרמייר-ליג. בוקאיו סאקה השווה (60), אך צמד של מרקוס ראשפורד (66, 76) – שגם סיפק את הבישול בשער הראשון - סגר את הסיפור. כריסטיאנו רונאלדו וקאסימרו עלו מהספסל. ארסנל קיוותה להשלים ניצחון שישי ברציפות בליגה לראשונה מאז 1947/48, אבל כעת היא תצטרך לעבוד על הרצף מחדש.
3 צפייה בגלריה
מרקוס ראשפורד מנצ'סטר יונייטד
מרקוס ראשפורד מנצ'סטר יונייטד
משחק ענק שלו. ראשפורד
(צילום: EPA )
ברייטון - לסטר 2:5 | כפי שזה נראה כרגע, לסטר בדרך לעונת בלהות. לאחר שסגרה חלון העברות בו רכשה רק שחקן אחד (ואט פאס הבלם), השועלים נחלו היום הפסד חמישי ברציפות והם שקועים במקום האחרון בטבלה עם נקודה אחת, אותה הם השיגו במחזור הפתיחה (2:2 מול ברנטפורד). מנגד, אחרי ההפסד 2:1 באמצע השבוע לפולהאם, חזרה ברייטון למסול הניצחונות ועלתה למקום הרביעי. המשחק התחיל עם שער מהיר דווקא מצד האורחים, כשקלצ'י איהנאצ'ו העלה את לסטר ליתרון כבר בדקה הראשונה. זה החזיק מעמד רק 9 דקות, ואז לוק תומאס כבש שער עצמי, ומויסס קייסדו השלים מהפך אחרי מהלך קבוצתי נפלא (23). פאטסון דאקה עוד השווה (33), אבל משם חניכיו של גרהאם פוטר השתלטו לגמרי על המשחק. ליאנרדו טרוסארד (47) וצמד של אלכסיס מקאליסטר (64 בפנדל,97 בבעיטה חופשית מרהיבה) קבעו את תוצאת הסיום המהדהדת.

איטליה

אודינזה – רומא 4:0 | אודינזה היא בדרך כלל היריבה האהובה על פאולו דיבאלה (כבש מולה עשרה שערים), אבל היום זה ממש לא היה נראה כך. עד כה העונה, הכדורגל של רומא היה רחוק מלהיות מבריק, אבל לפחות היא לא הפסידה – זה נגמר. המארחת הייתה עדיפה בהרבה לאורך כל המשחק, ורשמה ניצחון ראשון על רומא מאז נובמבר 2018, בזכות שערים של אינומה אידוגי (5), לזאר סמארדיץ' (56), ורוברטו פריירה (75), שגם בישל ללובריץ (82).
סרייה א': קרמונזה - ססואולו 0:0, ספציה - בולוניה 2:2, ורונה סמפדוריה 1:2.
3 צפייה בגלריה
רוברטו פריירה חוגג
רוברטו פריירה חוגג
שער ובישול נגד רומא. רוברטו פריירה חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)

צרפת

מונפלייה – ליל 3:1 | באצטדיונה הביתי היא נחלה שני הפסדים רצופים, אבל בחוץ השיגה ליל ניצחון שני ברציפות ובאותה תוצאה בה גברה על אז'קסיו בשבוע שעבר. אלי ווהי בן ה-19 העלה את מונפלייה ליתרון (20) ובכך המשיך את רצף הכיבושים שלו למחזור שלישי ברציפות (20), אבל ליל השוותה בזכות שער בזכות של ג'ונתן דייויד (41), ובתוספת הזמן של המחצית ואלר ז'רמן הורחק באדום ישיר ומונפלייה נותרה בעשרה שחקנים. במחצית השנייה המשחק כבר היה הרבה פחות מאוזן, אנג'ל גומס קבע מהפך (57) ודייויד השלים צמד (95).
במשחקים נוספים: ריימס - לאנס 1:1, אז'קסיו - לוריין 1:0, קלרמון - טולוז 0:1, ברסט - שטרסבורג 1:1, טרואה - ראן 1:1.
3 צפייה בגלריה
ג'ונתן דייויד
ג'ונתן דייויד
ממשיך לככב. דייויד
(צילום: AFP)

ספרד

ויאריאל – אלצ'ה 0:4 | אחרי שבמחזור שעבר איבדה את המאזן המושלם בעקבות ה-0:0 אצל חטאפה, הצלוללת הצהובה חזרה להרשים והיא טרם ספגה שער העונה. ג'ארד מורנו (26), ג'ובאני לו סלסו (36), פרנסיס קוקלין (89), וחוסה לואיס מוראלס (94) העניקו לויאריאל את הניצחון שמציב אותה במקום השלישי, עם מספר נקודות זהה לזה של ברצלונה (10). אל'צה נותרה עם נקודה אחת במאזנה והיא במקום ה-19.
במשחקים נוספים: אוסאסונה - ראיו ויאקנו 1:2, אתלטיקו בילבאו - אספניול 1:0.

גרמניה

אאוגסבורג - הרטה ברלין 2:0 | הרטה לא הפסידה למארחת מאז 2019, והיום המגמה נמשכה בזכות שערים של דודי לוקבאקיו (57) ומרקו ריכטר (92). הקבוצה מבירת גרמניה רשמה ניצחון ראשון העונה, חלפה על פני יריבתה בטבלה, ועלתה מעל הקו האדום.
במשחק נוסף: בורוסיה מנשנגלדבאך - מיינץ 1:0