רק לפני שבוע כולם בספרד היו בטוחים שריאל מדריד תצא לפגרת המונדיאל כשהיא בפסגה, אולי אפילו בפער משמעותי מברצלונה. בפועל, בדיוק ההיפך קרה. הבלאנקוס מעדו בשני משחקים ברציפות, כשאתמול אף ספגו הפסד ליגה ראשון העונה - 3:2 לראיו וייקאנו. המשמעות: בארסה נותרה בודדה במקום הראשון, לראשונה מאז ה-29 בדצמבר 2020, בפער של שתי נקודות מריאל ואף תוכל להגדיל אותו אם תנצח הערב (שלישי, 22:30) את אוסאסונה.
"מדריד מאבדת את הראש", הייתה הכותרת ב"אס", שם ביקרו בחריפות את המשחק של אלופת אירופה: "קבוצה אחת הגיעה כדי לטרוף והאחרת הגיעה כדי לצפות. השחקנים של קרלו אנצ'לוטי פשוט לא ידעו מה קורה סביבם, זה היה המשחק הגרוע ביותר שלהם העונה".
2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
לא היום שלו. מודריץ'
(צילום: gettimages)
2 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור אובד עצות
(צילום: AFP)
גם ב"מארקה" הסיפור לא היה שונה. "ענקית הכתה בברק" (הסמל שעל החולצה של ראיו) - הייתה הכותרת הראשית ובדיווח המשחק לא ריחמו על ריאל: "היא שיחקה בלי סדר ובאדישות מוחלטת. ראיו הביסה אותה פשוט בהכל והוציאה את אותה מהמשחק הזה. גם קרלו אנצ'לוטי לא הצליח לפענח את המצב של הקבוצה שלו היום, זה היה בלגן ענק. סיוט עבור דני קרבחאל ויתר שחקני ההגנה של ריאל".
ואם זה לא הספיק גם ברצלונה הוסיפה שמן למדורה ועקצה את ריאל בטוויטר, כשחגגה את ההפסד. "אני חושב שהשחקנים היו מרוכזים וניסו כמיטב יכולתם, אנחנו קצת רצים על אדים בשבוע האחרון", ניסה מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, למצוא תירוצים לאחר המפלה. "אבל זה נורמלי כי שיחקנו יותר מדי משחקים. אנחנו לא טריים כמו שהיינו קודם ואתה שם לב לזה יותר מתמיד במשחקים מסוג זה מול קבוצות אינטנסיביות".
"ענקית הכתה בברק": שער ה"מארקה"
"מדריד מאבדת את הראש": שער ה"אס"
אנצ'לוטי המשיך: "אנחנו מאוכזבים שאיבדנו את הפסגה, אבל העונה הזו ארוכה מאוד". המאמן, איך לא, נשאל גם הגרלת שמינית גמר הצ'מפיונס, שהועידה לקבוצתו מפגש מול ליברפול: "ברור שזה משחק גדול, מהנה, אבל גם קשה. תהיה אווירה נהדרת, גם באנפילד וגם בברנבאו. זה יהיה אירוע מרהיב".
שוערה של ריאל מדריד, תיבו קורטואה, הוסיף: "דענו שיהיה קשה, לא עמדנו במשימה ולא היינו אינטנסיביים. להבקיע שני שערים כאן אמור היה להספיק, בסופו של דבר הכל השתבש לנו".
האימוג'י העוקצני בחשבון הטוויטר של ברצלונה בסיום המשחק
קורטואה נשאל על הפנדל החוזר שנשרק, אותו אוסקר טרחו כבש והבטיח למעשה את הניצחון. "זה לא בגללי, זה בגלל קרבחאל שנכנס מוקדם מדי לרחבה", אמר השוער. "עם כל כך הרבה משחקים מאז הפגרה זה נורמלי שיום אחד לא מצליחים. מול ג'ירונה היה לנו מזל רע, אבל ראיו שיחקו יותר טוב מאיתנו. חייבים לסגור את השבוע כמו שצריך במשחק מול קאדיס".