פ.ס.וו איינדהובן כמעט והסתבכה אתמול דווקא מול זוולה, נועלת הטבלה בליגה ההולנדית. עד הדקה ה-84 היא עוד פיגרה 1:0, אבל כבשה שלושה מהירים בחמש דקות והפכה ל-1:3, שהותיר אותה במקום השני עם 21 נקודות, אחת פחות מהמוליכה איאקס.
ערן זהבי, שרק ביום שלישי האחרון הפך לגדול כובשי נבחרת ישראל בכל הזמנים ועקף את מוטל'ה שפיגלר, הוחלף בדקה ה-61 ונראה מתוסכל מאוד לאחר מכן על ספסל הקבוצה. עוד לפני כן הוא הרבה להחמיץ ובהולנד התייחסו כמובן לכך: "היה לו משחק בינוני והוא מוטרד מכך". לאחר מכן עקצו בתקשורת המקומית גם את המאמן רוג'ר שמידט: "האם לזהבי נמאס ממדיניות החילופים של המאמן?".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי לא מאמין
ערן זהבי לא מאמין
"היה חסר מזל ולא מספיק מדויק". זהבי
(צילום: getty images)
2 צפייה בגלריה
שמידט
שמידט
גם הוא סופג ביקורת. שמידט
(צילום: AP)
"כובש בצרורות בנבחרת". אוהדי פ.ס.וו מתוסכלים
"אם זהבי היה משחק בנבחרת הוא היה כובש רביעייה או חמישייה"
בטלחראף לא שכחו כמובן את יום שלישי האחרון - ציון הדרך ההיסטורי מול מולדובה: "זהבי, שרק לאחרונה הפך למלך שערי נבחרת ישראל, היה חסר מזל ולא מספיק מדויק". בעיתון לא שכחו שבקרוב יש לפ.ס.וו שני משחקים קשים - מול מונאקו בליגה האירופית ונגד איאקס בזירה המקומית: "ייתכן ששמידט נתן לו מנוחה - אך כעת יש גם את קרלוס ויניסיוס, שהוא אלטרנטיבה".
בעוד בנבחרת הוא כובש בצרורות, בליגה ההולנדית יש לזהבי עד כה שלושה שערים בתשעה משחקים העונה. "הוא היה יכול למצוא את הרשת יותר מפעם אחת, בטח בכושר שהוא נמצא בו", ביקרו אותו בהולנד. גם אוהדי הקבוצה צייצו בנושא. "הוא כובש בצרורות בנבחרת, אבל מה בפ.ס.וו?", צייץ אחד מהם. אחד נוסף כתב: "אם זהבי היה משחק בנבחרת הוא היה כובש רביעייה או חמישייה".