הוועד הארצי נגד סימום באיטלה מבקשת להרחיק את קשר יובנטוס, פול פוגבה, לארבע שנים. כך על פי דיווח באיטליה היום (חמישי) בעיתון הספורט "גאזטה דלו ספורט" וכלי תקשורת איטלקיים אחרים.
כזכור, לפני כשלושה חודשים קשר יובנטוס נכשל בבדיקה שנייה כאשר בגופו נמצאו כמויות עודפות של טסטוסטרון. ההתאחדות האיטלקית הודיעה אז כי הוא מושעה עד הודעה חדשה.
1 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
פול פוגבה
(Harry How / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
עודף טסטוסטרון בגוף רומז על שימוש בחומרים אסורים. העונש המקסימלי על כך, בדומה לדרישת התובע, הוא הרחקה לארבע שנים. הבדיקה נערכה בסיום המשחק של יובנטוס מול אודינזה, בו פוגבה היה על הספסל ולא שותף.
באותו הבוקר אף פורסם ריאיון עם פוגבה בו הודה כי שקל לפרוש מכדורגל לאחר שאחיו מתיאס ניסה לסחוט ממנו 11 מיליון אירו (ונכנס עקב כך לכלא לשלושה חודשים): "כסף משנה אנשים, המשבר הזה כמעט גרם לי לפרוש, לא רציתי לשחק יותר. הכדורגל הוא ענף אכזרי, אבל החלטתי להוכיח לכל מי שמעביר עלי ביקורת שאני אדם חזק. הם עוד יתחרטו על מה שאמרו עלי".
פוגבה חזר ליובנטוס בעונה שעברה אחרי תקופה כושלת במנצ'סטר יונייטד, אבל היה פצוע במהלך רוב העונה ורשם רק שש הופעות במדי הגברת הזקנה. למרות שחזר לכשירות, הוא לא הרבה לקבל דקות בשלושת המשחקים הראשונים שלו העונה ועל פי התקשורת האיטלקית יובנטוס רצתה לשחרר אותו.