רכש מסקרן לארסנל: מוליכת הפרמייר-ליג הודיעה היום על החתמתו של כוכב ברייטון לאנרדו טרוסארד תמורת 21 מיליון ליש"ט ועוד 5 מיליון בבונוסים.
החלוץ הבלגי כבש העונה שבעה שערים ב-16 משחקי פרמייר-ליג העונה. אולם למרות שגילה יכולת מצוינת העונה, הוא הסתכסך עם המנג'ר רוברטו דה זרבי ועזב על דעת עצמו לבלגיה. בשבועות האחרונים הוא לא היה בסגל הקבוצה. המנג'ר דה זרבי אמר לאחרונה: "הוא לא נותן הכל מאימונים ולא מכבד את הקבוצה, אולי סוכניו רוצים שהוא יימכר תמורת סכום נמוך". ארסנל וטוטנהאם היו מעוניינות בו, והוא חתם בסופו של דבר בארסנל.
2 צפייה בגלריה
לאנרדו טרוסארד
לאנרדו טרוסארד
לאנרדו טרוסארד
(צילום: גטי אימג'ס)
טרוסארד אמר לאחר החתימה: "ארסנל אמרו לי שהם אוהבים אותי ואתאים לשיטה שלהם. אני שחקן ורסטילי שיכול לשחק במספר עמדות ואני מקווה שזה יעזור לקבוצה. אני מתרגש להתחיל לעבוד עם חבריי לקבוצה, מיקל ארטטה מאמן מצוין".

דפאי חתם באתלטיקו

ממפיס דפאי, כוכב נבחרת הולנד, עזב את ברצלונה וחתם היום (שישי) באתלטיקו מדריד, ששילמה עבורו 3 מיליון אירו בלבד. סכום ההעברה הנמוך נובע מכך שחוזהו של החלוץ אצל המוליכה היה מגיע לסיומו בקיץ ואם הוא היה נשאר בקבוצה הוא היה עוזב בחינם.
ממפיס יקווה לעזור לקולצ'ונרוס לסיים את העונה במקום שמוביל לליגת האלופות, כשכרגע הקבוצה נמצאת במקום הרביעי שאכן יספיק לה, אך התחרות חמה והיא מובילה על ראיו ראיו וייקאנו שנמצאת במקום התשיעי בשתי נקודות בלבד.
2 צפייה בגלריה
ממפיס חתם באתלטיקו
ממפיס חתם באתלטיקו
ממפיס חתם באתלטיקו
(האתר הרשמי של אתלטיקו מדריד)
ההולנדי נחת בברצלונה לפני שנה וחצי בהעברה חופשית מליון על ידי מאמנו לשעבר בנבחרת הולנד, רונאלד קומאן. בעונה שעברה כבש ההולנדי 13 שערים ב-38 הופעות בכל המסגרות. העונה, תחת צ'אבי, הוא שיחק 206 דקות בלבד בארבע הופעות בכל המסגרות.
ברצלונה קיוותה לכלול בעסקה את יאניק קראסקו, אך אתלטיקו סירבה לשחרר אותו בינואר. לפי דיווח בספרד, הקבוצות החלו במו"מ על מעברו של הבלגי לקטלונים בעונה הבאה. קראסקו מסיים את חוזהו ב-2024.
פורסם לראשונה: 15:54, 20.01.23