מנצ'סטר סיטי וליברפול ישחקו בשלב שמינית הגמר בגביע הליגה. אלופת הפרמייר ליג והזוכה בתואר בעונה שעברה העפילה הערב (שלישי) לשלב הבא במפעל לאחר שהביסה 1:6 בבית את וויקומב מהליגה הראשונה (הליגה השלישית אחרי הפרמייר ליג והצ'מפיונשיפ).
ברנדון הנלן כבש ראשון לאורחים בדקה ה-22 מבישול של ראיין טפאזולי, אבל לאחר מכן טיילה סיטי לניצחון קל. קווין דה בריינה השווה (29) מבישול של פיל פודן ובדקה ה-43 קבע ריאד מחרז 1:2 למארחת.
2 צפייה בגלריה
פיל פודן חוגג
פיל פודן חוגג
פיל פודן חוגג
(צילום: AP)
פודן הספיק להגדיל את היתרון ל-1:3 (בישול של מחרז) לפני סיום המחצית הראשונה, פראן טורס הוסיף (71) את הרביעי מבישול נוסף של פודן, מחרז השלים צמד בדקה ה-83 וקול פאלמר הבקיע את השישי (88).
ליברפול הביסה 0:3 את נוריץ' בחוץ מצמד של טקומי מינמינו (4 ו-80) ואחד של דיבורק אוריגי (50). ברנטפורד הביסה 0:7 את אולדהאם מהליגה השנייה (הרביעית) במשחק בו כבש הפיני מרקוס פורס רביעייה.
2 צפייה בגלריה
דיבורק אוריגי חוגג
דיבורק אוריגי חוגג
דיבורק אוריגי חוגג
(צילום: getty images)
אברטון מהפרמייר ליג הודחה בעקבות הפסד 8:7 בפנדלים לק.פ.ר מהצ'מפיונשיפ אחרי 2:2 במשחק. צ'רלי אוסטין כבש צמד (18 ו-34) עבור הקבוצה הלונדונית, שערים של לוקה דין (30) ואנדי טאונסנד (47) לא הספיקו לאברטון.
גם סאות'המפטון עלתה לאחר שניצחה בפנדלים את שפילד יונייטד מהצ'מפיונשיפ אחרי 2:2 בתום 90 דקות. לידס עשתה את אותו הדבר כשזכתה בדו קרב מהנקודה הלבנה מול פולהאם אחרי ששתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע שערים במשחק.
תוצאות נוספות: ברנלי - רוצ'דייל (ליגה רביעית) 1:4, ווטפורד - סטוק 3:1, וויגאן - סנדרלנד 2:0, פרסטון נורת' אנד - צ'לטנהאם 1:4.