המחזורים בליגות הבכירות נמשכים היום (ראשון). אינטר פישלה והפסידה 1:0 לבולוניה, כך שהפער מנאפולי נותר על 18 נקודות. בגרמניה, באיירן מינכן שבה למקום הראשון בזכות 0:3 קליל על השלישית בטבלה אוניון ברלין. צרפת: 0:3 גדול לניס על מונאקו.

גרמניה

באיירן מינכן - אוניון ברלין 0:3 | האלופה התאוששה בענק מההפסד לגלדבאך מהמחזור שעבר, ושבו למקום הראשון. הבווארים פתחו בסערה וקבעו את תוצאת המשחק כבר במחצית הראשונה בבליץ של רבע שעה. אריק מקסים שופו-מוטינג העלה את באיירן ליתרון בדקה ה-31, קינגסלי קומאן הכפיל תשע דקות לאחר מכן וג'מאל מוסיאלה חתם דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. האורחת מהמקום השלישי לא הצליחה לצאת מההלם וראתה את דורטמונד ובאיירן פותחות ממנה פער של שלוש נקודות.
2 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים חזרה למקום הראשון בבונדסליגה
(AFP)

איטליה

בולוניה - אינטר 0:1 | בסיבוב הראשון זה הסתיים ב-1:6 קליל עבור הנראזורי, אבל מאז המארחת השתפרה מאוד, ובזכות הניצחון היום - הרביעי שלה בחמשת המשחקים האחרונים - היא עלתה זמנית למקום השביעי. ריקרדו אורסוליני כבש את השער היחיד במשחק (76), הנחיל לאורחת הפסד אחרי רצף של שבעה משחקים בכל המסגרות בהם לא נכנעה, ושבר את חלומות האליפות שלה - כשעכשיו היא רחוקה כבר 18 נקודות מנאפולי המוליכה. יתרה מכך, ההפסד של אינטר מסבך אותה עם הקבוצות שנמצאות מתחתיה, שכרומא ומילאן יוכלו להשתוות אליהבמקום השני עם תום המחזור ה-24.
מילאן - אטאלנטה 0:2 | האלופה ממשיכה במסע ההתאוששות שלה, וסופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ושלישי ברציפות בסרייה A. המוליכה נאפולי אמנם מקדימה אותה בהפרש אסטרונומי, אך לפחות מילאן הצליחה להיצמד ליריבה העירונית אינטר שבמקום השני עם אותו מאזן נקודות (47). שער עצמי של חואן מוסו (25) העלה את הרוסונרי ליתרון בעוד שער של ג'וניור מסיאס בדקה ה-86 סגר עניין לזכות המארחת.
2 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס
לא ציפה להפסד הזה. לאוטרו
(צילום: גטי אימג'ס )

ליגיונרים

* ליאל עבדה וסלטיק זכו הערב בגביע הליגה הסקוטי לאחר ניצחון 1:2 בגמר על היריבה המושבעת ריינג'רס. הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-64 במקום ז'וטה וסייע לחבריו לשמור על היתרון בדרך להנפת תואר ראשונה של סלטיק ב-2023.
* אוסקר גלוך פתח הערב בהרכב והשלים 63 דקות במדי רד בול זלצבורג שניצחה 0:2 בחוץ את SV ריד במסגרת המחזור ה-19 בליגה האוסטרית.
פורסם לראשונה: 15:48, 26.02.23