הסאגה שמסעירה את הכדורגל הצרפתי נמשכת. קיליאן אמבאפה התאמן היום (שני) עם "השחקנים הלא רצויים" של פריז סן ז'רמן, כלומר אלה שהקבוצה מנסה למכור. שאר שחקני הקבוצה חזרו לאימונים לאחר מסע משחקי ההכנה שערכה הקבוצה באסיה, והחלוץ לא הורשה להתאמן יחד איתם.
מעבר לכך, בעיתון הצרפתי "ל'אקיפ" פורסם כי לאור הנתק בין אלופת צרפת לבין מי שהיה הכוכב הגדול בשש השנים האחרונות, אמבאפה לא ייכלל בסגל של פ.ס.ז' במשחק שיפתח את העונה בליגה הצרפתית בשבת מול לוריין.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
הסאגה נמשכת. אמבאפה
(צילום: Alex Grimm/Getty Image)
לפי שעה זו, נראה שאף אחד מהצדדים לא מוכן לזוז מעמדתו, כאשר אמבאפה מתעקש לא להאריך את חוזהו בבירת צרפת, בעוד במועדון מתעקשים כי עד שלא יעשה זאת - לא יורשה להתאמן או לשחק. בפ.ס.ז' חוזרים שוב ושוב על הטענה כי הם יאפשרו רק למי ש"מחוייב למועדון" לשחק. הבעלים נאסר אל-חלאיפי טוען כי אמבאפה הבטיח לו כי לא יעזוב את המועדון בסיום חוזהו ללא תמורה, אך כעת נראה שזה אכן מה שהשחקן מכוון אליו. מצד שני, בצרפת טוענים כי פריז סן ז'רמן דחתה מספר הצעות במהלך הקיץ בנוגע לרכישתו של אמבאפה.
מי שאורבת לקפטן נבחרת צרפת היא ריאל מדריד, שבשנים האחרונות עלה שמה מספר פעמים כיעד הבא של הכוכב בן ה-24. על פי מספר דיווחים הבלאנקוס מוכנים לחכות עד הקיץ הבא - סיום חוזהו של אמבאפה - כדי להחתים אותו בהעברה חופשית. עם זאת, בפריז סן ז'רמן מקווים כי הספרדים יגישו הצעה לרכישתו של החלוץ עוד בחלון הנוכחי, ובכך יקבלו אותו מיידית, והם יוכלו להרוויח ממכירתו.
2 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
לא הורשה להתאמן עם חבריו ולא ישחק במחזור הפתיחה של הליגה הצרפתית
(AFP)
על פי "ל'אקיפ", בריאל לא מוכנים להגיש הצעה עד שאמבאפה יצהיר באופן פומבי שהוא רוצה לעזוב, אך הוא נשאר בעמדתו שהוא יישאר בבירת צרפת עד תום חוזהו. בינתיים בפ.ס.ז' עמלים על החתמת שחקני התקפה חדשים במקום אמבאפה, וקרובה לרכוש את גונסאלו ראמוס מבנפיקה, וגם להעביר לשורותיהם את עוסמאן דמבלה מברצלונה.
קיליאן אמבאפה עבר לפריז סן ז'רמן ממונאקו בקיץ 2017 ובמשך שש שנים במועדון כבש 212 שערים ב-260 הופעות. הוא הוביל את הקבוצה לחמש אליפויות צרפת, שלושה גביעים והופעה אחת בגמר ליגת האלופות (אז הפסידה לבאיירן מינכן ב-2020).