בריאל מדריד נשמו לרווחה לאחר הקאמבק הגדול וה-2:3 בחוץ על ויאריאל בגביע אמש (חמישי), ששלח את אלופת ספרד לרבע גמר הגביע הספרדי. הצוללת הצהובה כבר הוליכה 0:2, אך שערים של ויניסיוס, אדר מיליטאו ודני סבאיוס השאירו את הבלאנקוס בחיים בדרך לשלב הבא.
בתקשורת הספרדית עסקו בעיקר בכובש שהציל את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי - דני סבאיוס. הקשר עלה על כר הדשא בפעם ה-11 בסך הכל העונה, כשנכנס כמחליף במקום טוני קרוס בדקה ה-56. 31 דקות לאחר מכן, ניצל בישול של מי שעלה יחד איתו מהספסל באותה דקה - מרקו אסנסיו - כדי להכריע את המשחק לזכות קבוצתו.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד דני סבאיוס
שחקן ריאל מדריד דני סבאיוס
האחראי העיקר לניצחון. דני סבאיוס
(רויטרס)
"ופתאום, דני סבאיוס" - זו הייתה הכותרת שנתנו ב'אס' למשחק ולזהות כוכבו המפתיע. באתר האינטרנט של העיתון הספרדי הנחשב נתנו לקשר את מירב הקרדיט על הקאמבק: "חתם את המשחק והיה הדפיברילטור של הקבוצה. הוא שינה את המשחק עם הכדורגל החיובי שלו והיכולות הפיזיות שלו. האחראי העיקרי לניצחון".
"קיבלתי מסירה טובה מאסנסיו ובעטתי עם כל הנשמה", שחזר סבאיוס בסיום את שער הניצחון שכבש בדקה ה-87. "היו הרבה משחקים שפספסתי אחרי הפציעה, עכשיו אני נהנה מהדקות שאני מקבל. זה חשוב מאוד עבורי, וגם לקבוצה - להמשך הדרך".
הקשר הסביר מה החזיק אותו בתקופה שנאלץ לשבת בצד: "כשהכל היה קשה, המשכתי להילחם ולהאמין. נלחמתי עד הסוף".
מעבר לניצחון ולעלייה לשלב הבא, ריאל הצליחה להימנע מהדחה ולחזור למסלול הניצחונות ארבעה ימים לאחר ההפסד המאכזב לברצלונה בגמר הסופרקופה. ביום ראשון יחזרו הבלאנקוס להתמודד בליגה הספרדית, כשיתארחו אצל אתלטיק בילבאו במסגרת המחזור ה-18.