חדשות רעות לריאל מדריד: השוער תיבו קורטואה, שקרע את הרצועה הצולבת בברך שמאל עוד לפני שהחלה העונה, כבר חזר לאימוני הקבוצה והיה אמור לחזור למגרשים בשבועות הקרובים, אך היום (שלישי) הוא נפצע בברכו השנייה, ובאבחנה של הקבוצה נקבע כי הוא סובל מקרע במיניסקוס הפנימי בברך ימין.
כעת הוא גמר את העונה, זאת לאחר שכבר הודיע שהוא לא יעמוד בשער של נבחרת בלגיה ביורו הקרוב, כך שהחזרה שלו למגרשים תיאלץ, ככל הנראה, לחכות לאימוני טרום העונה הבאה של הבלאנקוס.
1 צפייה בגלריה
קורטואה
קורטואה
חזרתו תיאלץ לחכות. קורטואה
(צילום: PIERRE-PHILIPPE MARCOU / AFP)
בהיעדרו של קורטואה, האוקראיני אנדריי לונין זכה באמונו של המאמן קרלו אנצ'לוטי והפך בחודשים האחרונים לשוער הראשון של ריאל, לאחר שהדיח מהתפקיד את קפה, שהגיע בהשאלה מצ'לסי אחרי פציעתו של הלבגי.
לונין עושה עבודה יותר מטובה. ההופעה הכי טובה שלו עד כה הייתה ב-0:1 על לייפציג במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, אז רשם 9 הצלות, שזה שווה לשיא של שוער ריאל במשחק נוקאאוט, אותו קבע קורטואה בעצמו בגמר מול ליברפול ב-2022.
מוליכת הלה ליגה, שנמצאת שמונה נקודות מעל ברצלונה אחרי 29 מחזורים (72 לעומת 64), תפגוש ברבע גמר ליגת האלופות את הטרבליסטית והפייבוריטית מנצ'סטר סיטי.