ריאל מדריד ניצחה אתמול (ראשון) 1:2 את אתלטיקו בדרבי. הבלאנקוס נהנו משערים של רודריגו (18) ופדריקו ואלוורדה (36), בעוד שער די מזליקי של מריו הרמוסו אחרי טעות גדולה ולא אופיינית של טיבו קורטואה (83) רק צימק. הרמוסו גם הורחק בתוספת הזמן.
הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עם תשעה ניצחונות בתשעה משחקים מתחילת העונה - אחד בסופרקאפ האירופי, שישה בליגה ושניים בליגת האלופות, ונראה שגם החיסרון של קארים בנזמה הדומיננטי לא עצר אותה.
2 צפייה בגלריה
רודריגו שחקן ריאל מדריד
רודריגו שחקן ריאל מדריד
עקץ את היריבה העירונית. רודריגו
(צילום: רויטרס)
מגן ריאל דני קרבחאל אמר אחרי המשחק: "אנחנו שמחים מאוד מהניצחון, המטרה הושגה. המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד, כבשנו שני שערים. במחצית השנייה חסר לנו קצת הטירוף, אולי היינו נינוחים מדי וכמעט שילמנו על זה ביוקר". קרבחאל התייחס לחיסרון של בנזמה ואמר: "קארים הוא חשוב מאוד, אבל יש פה סגל מדהים ורודריגו כבש שער נהדר".
רודריגו עצמו אמר: "באתלטיקו דיברו הרבה, אבל הראינו להם מי אנחנו. אני חייב להודות לאורליאן טשואמני על הבישול לשער שלי".
2 צפייה בגלריה
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג עם פדריקו ואלוורדה
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג עם פדריקו ואלוורדה
תשעה ניצחונות בתשעה משחקים. ויניסיוס ו-ואלוורדה
(צילום: EPA)
מאמן ריאל אנצ'לוטי הוסיף: "אני שמח מאוד, אבל היינו צריכים להיות יעילים יותר במחצית הראשונה למרות שכבשנו שני שערים. חשבנו שהיתרון מספיק בשביל להשיג את הניצחון, אבל אתלטיקו לחצה עלינו וחסרה לנו התשוקה. אני חושב שרודריגו טוב מאוד כי הוא אינטליגנטי והוא מתבלט. יש לו הרבה איכויות והשער שהוא כבש היה נהדר. הוא יכול לשחק בכל עמדה. הוא לא רגיל לשחק באמצע, אבל הוא לומד מהר כי הוא אינטליגנטי".
המאמן האיטלקי המשיך להחמיא לשחקניו: "פדריקו ואלוורדה ורודריגו הם שחקנים מיוחדים. הם מה שהכדורגלן המודרני צריך להיות: יודעים לשחק בכמה עמדות והם בולטים מבחינת טכניקה ופיזיות. התמודדנו טוב עם החיסרון של בנזמה, שלטנו בדרבי מתחילתו ועד סופו. סימאונה אמר שהתגוננו טוב מאוד בחלק האחורי, אני רוצה להודות לו על המחמאה. הכישרון של ויניסיוס אפשר לנו לכבוש את השער השני ולנצח בדרבי".