לאחר הניצחונות על שפילד יונייטד בליגה ועל ניוקאסל בגביע הליגה, בצ'לסי קיוו כי יוכלו לסיים את 2023 עם מומנטום חיובי לקראת השנה החדשה, אך תקוות לחוד ומציאות לחוד. הבלוז נחלו היום (ראשון) את הפסדם השמיני העונה בפרמייר-ליג, כשנוצחו 2:1 בחוץ בידי וולבס.
הבלוז הפכו לקבוצת הפרמייר-ליג שהפסידה הכי הרבה משחקים ב-2023, עם 19 פעמים שירדה מנוצחת השנה - שעוד לא הסתיימה. רק שלוש קבוצות בליגות הבכירות באירופה הפסידו יותר השנה - אלמריה (24), ורדר ברמן (20) ואמפולי (20).
1 צפייה בגלריה
שחקן צ'לסי טיאגו סילבה
שחקן צ'לסי טיאגו סילבה
צ'לסי ממשיכה לאכזב. טיאגו סילבה
(ANDREW BOYERS/Reuters)
לאחר 0:0 במחצית הראשונה, המארחת חגגה ראשונה כאשר מריו למינה נגח פנימה בדקה ה-51 לאחר כדור קרן. מאט דוהרטי הכפיל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן לאחר שבנואה בדיאשיל הסתבך בהרחקת כדור פשוט. כריסטופר אנקונקו, שחתם הקיץ בסטמפורד ברידג' לשש שנים אך נפצע ממש לפני פתיחת העונה ונעדר לארבעה חודשים, כבש את שערו הראשון בקבוצה כשצימק בדקה ה-96.
מדובר בפעם הרביעית ברציפות שצ'לסי לא מצליחה לנצח בחוץ את וולבס, שהשתוותה אליה בטבלה. משחקה הבא של צ'לסי יהיה בעוד שלושה ימים, כשתארח את קריטל פאלאס, וב-30 בדצמבר היא תסגור את שנת 2023 במשחק חוץ מול העולה החדשה, לוטון.