משחקי שלב שמינית הגמר בליגה האירופית יצאו לדרך הערב (חמישי) כשבמוקד ארסנל סיימה ב-2:2 אצל ספורטינג ליסבון ומנצ'סטר יונייטדה תאוששה מהשביעייה שחטפה מליברפול עם 1:4 ביתי על בטיס.
מנצ'סטר יונייטד - בטיס 1:4 | אריק טן האח פתח עם אותו הרכב שחטף שביעייה מליברפול ביום ראשון, וראה איך שחקניו משאירים את הטראומה מאחור וחוגגים על הקבוצה מהמקום הרביעי בליגה הספרדית שביום ראשון סיימה ב-0:0 עם ריאל מדריד, במשחק בו התוצאה הייתה משקרת לרעת יונייטד. מרקוס רשפורד כבש ראשון כבר אחרי שש דקות. איוזה פרז השווה משום מקום (32), אבל אנתוני החזיר את ההובלה עם שער נפלא (52), ברונו פרננדש הוסיף בנגיחה (58) ו-ואוט וחהורסט חתם את החגיגה (82).
5 צפייה בגלריה
שחקני יונייטד חוגגים
שחקני יונייטד חוגגים
ככה מתאוששים. שחקני יונייטד חוגגים
(צילום: Shaun Botterill/Getty Images)
5 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
חזר לכבוש. רשפורד
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
ספורטינג ליסבון - ארסנל 2:2 | אחרי ה-2:3 המשוגע על בורנמות', מוליכת הפרמייר-ליג שוב ספגה פעמיים, אך הפעם גם יצאה בלי הניצחון. המארחת מנסה להתגבר על עונה בינונית בליגה עם המשך הקמפיין האירופי המרשים שלה, והשיגה תוצאה טובה לקראת הגומלין בלונדון בשבוע הבא. וויליאם סאליבה העלה את מוליכת הפרמייר-ליג ליתרון עם נגיחה (22), אינאסיו השווה בנגיחה (34) ופאוליניו ביצע מהפך (54,) אך שער עצמי של מוריטה קבע שוב שוויון (62).
5 צפייה בגלריה
בוקאיו סאקה
בוקאיו סאקה
ההכרעה עברה ללונדון. סאקה
(צילום: AP)
רומא - ריאל סוסיאדד 0:2 | אחרי הניצחון היוקרתי על יובנטוס, החבורה של ז'וזה מוריניו עם מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בספרד בעוד שבוע, ועל הדרך סגרו משחק ביתי חמישי ברציפות ללא ספיגה. סטפן אל שעראווי העלה את האמרחת ליתרון בדקה ה-13 לאחר בישול של תמי אברהם, בעוד מראש קומבולה נגח את השני (87) וקירב את רומא לשלב הבא. הבאסקים רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. אגב, מדובר במשחק הראשון אי פעם בין שתי הקבוצות.
5 צפייה בגלריה
שחקני רומא חוגגים
שחקני רומא חוגגים
לא סופגים בבית. שחקני רומא חוגגים
(צילום: Paolo Bruno/Getty Images)
יובנטוס - פרייבורג 0:1 | אחרי הפחתת 15 הנקודות בליגה, הליגה האירופית היא כנראה הסיכוי הטוב ביותר של הגברת הזקנה להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אנחל די מריה (53) העלה את הביאנקונרי ליתרון עם נגיחה. בדקה ה-62 לוקאס הולר החזיר פרייבורג לעניינים עם שוויון, אבל השער נפסל בעקבות נגיעת יד של מתיאס גינטר במהלך.
5 צפייה בגלריה
אנחל די מריה
אנחל די מריה
שחקן של משחקים גדולים. די מריה
(צילום: EPA)
במשחקים נוספים: באייר לברקוזן - פרנצווארוש 0:2 אוניון ברלין - סט. סילואז' 3:3 סביליה - פנרבחצ'ה 0:2 שחטאר דונייצק - פיינורד 1:1

ליגיונרים בקונפרנס-ליג

* עדן קארצב עלה בהרכב ורשם בכורה אירופית במדי בשאקשהיר שסיימה ב-1:1 אצל גנט, אך הבכורה הזו הסתיימה כעבור 14 דקות בלבד עם פציעה - שבועיים בלבד לפתיחת משחקי מוקדמות יורו 2024 של נבחרת ישראל.
* עומרי אלטמן עלה כמחליף בדקה ה-59 ולא הצליח לסייע לקבוצתו אאק לרנקה להימנע מהפסד 2:0 בבית לווסטהאם.
* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט, שנפרדה ב-1:1 ביתי מוויאריאל. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-73.