אם חשבתם שהקרב על שחקני נערים ונוער ברחבי אירופה הוא חסר שליטה, מה תגידו על הסיפור הבא שמגיע מאנגליה: ארסנל החתימה לאחרונה ילד בן 4. כן, זו לא טעות. זיאן עלי סלמאן צורף לאחרונה לקבוצת הילדים של המועדון - והפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע לאקדמיה הלונדונית.
"נתנו לו לשחק עם ילדים בני 5 ו-6, אבל הוא היה טוב יותר מכולם", סיפר מאמן האקדמיה הצעירה של ארסנל, אוסטין שופילד. "הוא פשוט הרבה יותר מהר מהם ומוכן לקחת כל הזמן את הכדור. הדרך בה הוא בועט, הדרך בה הוא מעביר את הכדור, הייתה הרבה יותר טובה מכולם. אז קידמנו אותו הלאה".
צפו בביצועיו של זיאן עלי סלמאן
"דיברתי עם אבא שלו והוא רצה לנסות לשחק עם הגדולים יותר. אז חשבתי 'למה לא? נראה איך הוא יסתדר", הוסיף שופילד. סטפן דינס, אחד הסקאוטים שגילה את הטאלנט בן ה-4, החמיא גם הוא לילד: "הוא עושה דברים שהוא לא אמור לבצע בגילו. ראינו אותו לא רק בסרטונים, אלא גם בזמן אמת - ואלה דברים שלא היו חד פעמיים".
אביו של זיאן ממש לא מופתע מההגעה של בנו לאקדמיה של ארסנל. "הבנתי את זה מהרגע שהוא נולד, אני זוכר שהאחות בבית החולים הניחה אותו על הבטן והוא כבר הרים את הראש והסתכל סביב, היא הייתה בהלם", סיפר. "הוא היה חזק מאוד כבר מגיל צעיר. יש לו איזון מדהים מגיל קטן".