החתמה משמעותית לברצלונה. אלופת ספרד הודיעה היום (שני) באופן רשמי כי אילקאיי גונדואן חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. חוזהו של גונדואן כולל סעיף שחרור בגובה 400 מיליון אירו, כאשר ברצלונה תודיע בקרוב על מועד הצגתו הרשמית במדי הקבוצה.
עוד בשבוע שעבר פורסם כי הקשר סגר את תנאיו בקבוצה של צ'אבי, ואף עבר בדיקות רפואיות לקראת המעבר. השחקן בן ה-32 סיים בקיץ האחרון את חוזהו עם מנצ'סטר סיטי, עמה זכה בליגת האלופות, ועל אף שלל הצעות, כולל מהטרבליסטית האנגלית, שהציעה לו חוזה משופר - בחר לעבור לקטלאנים, אליהם הוא מצטרף בהעברה חופשית.
1 צפייה בגלריה
אילקאיי גונדואן שחקנה החדש של ברצלונה
אילקאיי גונדואן שחקנה החדש של ברצלונה
המוחתם השני של ברצלונה הקיץ. אילקאיי גונדואן
(הטוויטר של ברצלונה)
הדבר היחיד שעשוי היה להפיל את החתימה של גונדואן בברצלונה, היה הבעיות שיש לקבוצה לפי חוקי הפייר-פליי, אך היא הסדירה את ענייניה והמעבר הפך לרשמי היום. הגרמני-טורקי הוא השחקן השני שחותם הקיץ במועדון, לאחר ההחתמה של איניגו מרטינס.
כאמור, מעבר לברצלונה, גונדואן קיבל מספר רב של הצעות, כולל ממנצ'סטר סיטי עצמה, בה שיחק בשבע השנים האחרונות. בנוסף, גם הוא קיבל הצעות מארסנל ומהליגה הסעודית, אך בסופו של דבר בחר להגיע לקאמפ נואו.
אילקאיי גונדואן שיחק במנצ'סטר סיטי החל משנת 2016, ואף שימש כקפטן הקבוצה. בעונה שעברה כבש 9 שערים והוסיף 11 בישולים ב-51 הופעות שערך בכל המסגרות במדי הקבוצה של פפ גווארדיולה.
לאחר ההודעה הרשמית, גונדואן נפרד ממנצ'סטר סיטי: "אחרי שבע שנים נפלאות, הזמן שלנו ביחד נגמר. איתכם, הבנתי מה החלומות שלי. לעד תהיו בלבי, תמיד אהיה סיטי. שום דבר לא יוכל לשבור את החיבור בינינו - זו אהבה ברמה הכי גבוהה שיש. אשאר כחול לתמיד. תודה לך מנצ'סטר סיטי".
ומברצלונה לריאל מדריד. לוקה מודריץ' האריך את חוזהו במועדון, בו כבר הפך לסמל, בעונה נוספת. הקרואטי דחה הצעות עתק מערב הסעודית כדי להמשיך בבלאנקוס וצייץ בחשבון הטוויטר שלו לאחר החתימה: "אין כמו בבית".