ג'ירונה ממשיכה להיות אחת מהפתעות העונה בליגה הספרדית. לצד הדורסנות של ברצלונה והכושר המדהים של ג'וד בלינגהאם בריאל מדריד, הקבוצה הצנועה ממחוז קטלוניה נראית פשוט נהדר ופתחה את העונה בצורה מופלאה. היום (שבת) היא הרשימה עם 3:5 ענק על מאיורקה, ששלח אותה (באופן) זמני היישר למקום הראשון בטבלה, כשבמאזנה ארבעה ניצחונות והפסד אחד.
הקבוצה של מיצ'ל פתחה את העונה עם 1:1 בחוץ מול ריאל סוסיאדד, ומאז פשוט לא מפסיקה לנצח, תוך כדי שהיא מציגה משחק התקפי נהדר. בחמשת משחקיה כבשה ג'ירונה 16 שערים, ובשני המחזורים האחרונים היא הבקיעה לא פחות מחמישה.
1 צפייה בגלריה
שחקן ג'ירונה דויד לופס חוגג
שחקן ג'ירונה דויד לופס חוגג
שחקן ג'ירונה דויד לופס חוגג
(EPA/David Borrat)
המשחק היום החל לא כל-כך טוב מבחינתם של הקטלאנים, כאשר האורחת קיבלה פנדל מוקדם, אותו שלח וידאט מוריקי הקוסוברי פנימה. המקומיים הגיבו עם ארבעה שערים תוך 19 דקות, כאשר דויד לופס השווה בדקה ה-26, וארטם דובביק האוקראיני הפך שבע דקות לאחר מכן עם פנדל מדויק בצד השני. הבליץ לא עצר: בדקה ה-37 איבן מרטין הבקיע את השלישי של ג'ירונה, בעוד יאנחל הררה סגר בדקה ה-45 מחצית ראשונה משוגעת עם 1:4 לזכות המארחת.
בתחילת המחצית השנייה המגמה המשיכה, כאשר סאביו הבקיע את החמישי בדקה ה-57, אך החל מאותו רגע ג'ירונה נרגעה מעט. מאיורקה הצליחה להמתיק מעט את הגלולה עם שני שערים מצמקים של אבדון פראץ לקראת היום (88 ו-90+5), אך זה לא מנע ניצחון רביעי ברציפות מהחבורה של מיצ'ל.
בעוד שלושה ימים תצא ג'ירונה למשחק חוץ מול ויאריאל במסגרת המחזור השישי ובעוד שבוע בדיוק תארח את ריאל מדריד לקרב צמרת מסקרן במסגרת המחזור השביעי. האם ג'ירונה תוכל להדהים את הבלאנקוס ולנשל אותם מהפסגה? מה שבטוח, לאור פתיחת העונה המזהירה של הקטלאנים - לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא הולך להיות קל.