באירופה מתייחסים לכך שקיליאן אמבאפה יעזוב בקיץ את פ.ס.ז' כשחקן חופשי כעובדה מוגמרת, ובאופן טבעי, הדיווחים שפורסמו אתמול (חמישי) עוררו לא מעט הדים.
מי שכבר עורר סערה ברשת החברתית "X" הוא אורליאן צ'ואמני, חברו של אמבאפה בנבחרת צרפת וקשרה של ריאל מדריד, שפרסם שני אימוג'ים של דליי פופקורן - שגרמו לאוהדים לאבד את זה. העיתונאי הצרפתי הבכיר ז'וליאן לורן, המקורב למשפחת אמבאפה, פרסם תמונה ערוכה של הכוכב במדי ריאל מדריד, וכתב: "הפרק הבא".
1 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
בדרך לריאל. אמבאפה
(צילום: Josep LAGO / AFP)
והיו גם קבוצות שהגיבו - היריבה המרה ברצלונה עקצה עם הכיתוב "תמיד עם שחקני בית" לצד תמונה של הבלם בן ה-17 פאו קובארס וההאשטאג MadeInLaMasia#, בעוד בחטאפה התבדחו ופרסמו תמונה של אמבאפה במדי הקבוצה.
ואכן, באירופה מיישרים קו גם לגבי כך שדרכו של אמבאפה לריאל נסללה אתמול. ב"מארקה" הספרדי נכתב: "ריאל מדריד חיכתה לאמבאפה שיעשה את הצעד הראשו, והוא עשה אותו. הכוכב הצרפתי נאלץ להראות בפומבי את רצונו לעזוב את פ.ס.ז' כדי שפלורנטינו וריאל מדריד יוכלו להחתים אותו".
פבריציו רומאנו, המומחה לענייני העברות, פרסם כי היחסים בין אמבאפה לנשיא ריאל פלורנטינו פרס טובים מאוד גם בזכות פרט אחד. במאי 2022, אמבאפה התקשר לפרס כדי להודיע לו באופן אישי שהוא החליט לדחות את הצעת ריאל ולהישאר בפ.ס.ז', ופרס העריך את זה.
רומאנו גם דיווח כי אמבאפה לא יקבל את דמי הנאמנות בהתאם ל"הסכם הג'נטלמני" עם הנשיא הקטארי נאסר אל חלאיפי, כך שאלופת צרפת תחסוך כ-200 מיליון יורו בעונה הבאה. לפי רומאנו, פ.ס.ז' תחתים מספר שחקנים בולטים בקיץ הקרוב במקום אמבאפה, כשלפי הדיווחים השונים חלוץ נאפולי ויקטור אוסימן הוא המועמד הבכיר, כאשר גם שמו של רפאל לאאו ממילאן הוזכר. לפי רומאנו, הקבוצה רוצה להחתים גם קשר ובלם, ושני צעירים שצפויים לקבל תפקיד משמעותי בקבוצה החדשה הם וורן זאיר-אמרי וצ'אבי סימונס שיחזור מהשאלה בלייפציג - שיקבלו חוזים חדשים.