מנצ'סטר סיטי הפסידה היום (ראשון) 1:0 לטוטנהאם במסגרת המחזור ה-22 בפרמייר ליג. שער היסטורי של הארי קיין בדקה ה-15 עשה את ההבדל בין הקבוצות. מנצ'סטר סיטי פספסה הזדמנות לצמק את הפער מארסנל אחרי שזו הפסידה אתמול לאברטון.
הארי קיין כבש שער היסטורי מבחינתו כשבעט פנימה בדקה ה-15. זה השער ה-267 של החלוץ במדי התרנגולים אי פעם והוא עקף את ג'ימי גריבס והפך למלך שערי המועדון בכל הזמנים. בנוסף, זה גם השער ה-200 שלו בפרמייר ליג. מנצ'סטר סיטי הפסידה בכל חמשת הביקורים שלה באצטדיון החדש של טוטנהאם ועדיין לא כבשה בו שער.
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
(צילום: רויטרס)
הארי קיין אמר אחרי המשחק: "זה רגע קסום. כל כך רציתי לעשות את זה בניצחון וברגע שעלינו ליתרון הדבר הכי חשוב היה לשמור על רשת נקייה. לעשות את זה לעיני הקהל שלנו זה רגע מיוחד. דיברו על השיא הזה כל כך הרבה, רק רציתי לעשות את זה וזהו. לעשות את זה במשחק גדול נגד אחת הקבוצות הטובות בעולם זה מיוחד. כשהתחלתי לשחק בצורה קבועה, לא דמיינתי אפילו שאכבוש 200 שערי פרמייר ליג. להגיע לזה עכשיו זה מרגש ויש לי עוד הרבה שנים, אז יהיו עוד שערים".
מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "התחלנו טוב מאוד, כמו שבדרך כלל קורה נגד טוטנהאם בבית ובחוץ, אבל עשינו טעות והם הענישו אותנו. לשחק בפיגור 1:0 זה שונה, היו לנו מצבים וכמובן שאיבדנו כמה כדורים במעברים והם מסוכנים מאוד עם קולוסבסקי וסון. איבדנו שלוש נקודות".
גווארדיולה נשאל האם השחקנים שלו עקבו אחרי התוכנית שלו וענה: "בחלק מהזמן כן, אבל זה לא קל מול עשרה שחקנים שמתגוננים ויושבים מאחור יותר מאשר לפני שבועיים במשחק שהיה אצלנו. שיחקנו טוב, התחלנו טוב ופספסנו אולי את המסירה האחרונה". על העובדה שקווין דה ברוינה לא פתח בהרכב ונכנס כמחליף, אמר המאמן: "רציתי אותו בשביל המסירה האחרונה, כדי שימצא את השחקנים בין הקווים, הוא יודע לעשות את הפעולות האלה".
2 צפייה בגלריה
הארי קיין שחקן טוטנהאם
הארי קיין שחקן טוטנהאם
מלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים. קיין
(צילום: רויטרס)
על המאזן הלא מרשים של הקבוצה שלו מול טוטנהאם בחוץ, אמר גווארדיולה: "זה ישתנה מתישהו, אבל זה מוזר שלא כבשנו פה אפילו שער אחד, החמצנו גם פנדלים בעבר. קשה לי למצוא תשובות לזה. הגענו למצבים, מסרנו את הכדורים הנכונים, אבל פספסנו את הפעולה האחרונה. אנחנו לא בעמדה כדי לחשוב על האליפות, רק על המשחק הבא מול אסטון וילה. לטוטנהאם יש קבוצה נהדרת וסגל שיכול להעניש אותך. יש לה הרבה איכות בחלק הקדמי".