ויאריאל וצ'לסי ייפגשו מחר (רביעי, 22:00) בבלפסט למשחק הסופר-קאפ האירופי המסורתי בין הזוכה בליגת האלופות לזוכה בליגה האירופית.
בצ'לסי עסוקים בימים האחרונים בסגירה סופית של עסקת רומלו לוקאקו, שאמור לשוב למועדון מאינטר תמורת 115 מיליון אירו. למעט לוקאקו, הבלוז לא ביצעו עוד החתמות, ושחררו לא מעט שחקנים מהסגל העצום שהיה להם.
2 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
(צילום: AP)
"הייתה לנו עונה לא פשוטה בכלל, בלי מנוחה, ומיד לאחריה השחקנים שלנו שיחקו בקופה אמריקה וביורו. הצוות הרפואי שלנו עובד שעות נוספות, ועושה עבודה יוצאת מן הכלל", אמר מאמן צ'לסי, תומאס טוכל.
על העובדה שקבוצתו זכתה בצ'מפיונס, והאם זה מפעיל עליה לחץ לקראת עונת 2021/22, אמר המנג'ר הגרמני: "אני לא מרגיש שיש עלינו לחץ, אלה דברים שאנחנו פשוט דורשים מעצמנו. אני רוצה שהשחקנים שלי ישתפרו בכל יום, ושאני אהיה המאמן הכי טוב שאני יכול בכל יום".
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל
(צילום: רויטרס)
טוכל לא הסכים להתייחס ישירות להגעה הצפויה של לוקאקו, אבל דיבר באופן כללי על החתמות שחקנים: "אני חושב שזה טוב עבור כל קבוצה ששחקנים עם איכויות וגישה טובה חותמים. אבל יחד עם זאת, אתה צריך לדעת שלא כל השחקנים שמחים מכך, כמו למשל אם אני שחקן הגנה והקבוצה מחתימה מישהו על העמדה שלי".
הקשר, מתאו קובאצ'יץ', הוסיף: "צ'לסי זה מועדון שכל המהות שלו היא זכייה בתארים. ומחר יש לנו אפשרות לקחת את התואר הראשון של העונה. אנחנו פוגשים יריבה מצוינת".