הקלאסיקו של סעודיה שייך לאל-הילאל, שגברה הערב (שישי) על אל-נאסר של כריסטיאנו רונאלדו 0:3 במשחק העונה.
כל השערים נכבשו במחצית השנייה, שהייתה רוויית אירועים. סרגיי מילינקוביץ’-סאביץ' העלה את המוליכה ליתרון בדקה ה-64. בהמשך שער נהדר של רונאלדו (74) נפסל בטענת נבדל והכשלה ברחבה על הפורטוגלי (86) לא נשרקה. הדבר, כצפוי, עורר את זעמו של הכוכב, שהתלונן רבות לגבי השיפוט בתנועות ידיים קיצוניות ואף נראה מסנן לשופט: "אתה נגדי?". מאותו רגע אל-נאסר, שלא הפסידה מאז חודש אוגוסט, פשוט לא הייתה במשחק.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
לא ערב שירצה לתייק בזיכרון. רונאלדו
(צילום: REUTERS/Ahmed Yosri)
3 צפייה בגלריה
מילינקוביץ' סאביץ' חוגג את השער הראשון של אל-הילאל
מילינקוביץ' סאביץ' חוגג את השער הראשון של אל-הילאל
מילינקוביץ’-סאביץ' חוגג את השער הראשון של אל-הילאל
(צילום: Yasser Bakhsh/Getty Images)
בדקה ה-90 אלכסנדר מיטרוביץ' נגח פנימה כדור קרן, אחרי שספק דחף את רונאלדו. שתי דקות חלפו ומילינקוביץ'-סאביץ' השאיר בעקב למיטרוביץ', שהשלים צמד וסגר רשמית עניין. עד הסיום הספיק אלי אל-בולהי מאל-הילאל לספוג כרטיס אדום (94). נכון, אנחנו עוד לא באמצע העונה (מחזור 15), אבל אל-הילאל נראית בדרך הבטוחה לאליפות. במאזנה 41 נקודות, שבע יותר מאל-נאסר השנייה.

דרמה בליגה האיטלקית

המחזור ה-14 בסרייה א' נפתח עם 1:2 סופר-דרמטי של יובנטוס במונזה, שהעלה אותה, לפחות זמנית, לפסגה הטבלה האיטלקית.
3 צפייה בגלריה
ראביו
ראביו
שער ובישול. ראביו
(צילום: Emilio Andreoli/Getty Images)
יובה קיבלה פנדל כבר בדקה ה-11, אבל ראתה את מיכאלה די גרגוריו הודף את הכדור שבעט דושאן חלאחוביץ' - וגם לאחר מכן את הריבאונד של החלוץ הסרבי. מאותה קרן עלתה האורחת ליתרון, כשאדריאן ראביו עלה גבוה מעל כולם ונגח בחוזקה פנימה.
המחליף אנדראה קברבוני איזן (91), אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לפדריקו גאטי, שכעבור שלוש דקות הפציץ פנימה מתוך הרחבה אחרי בישול של ראביו. ליובנטוס 33 נקודות, אחת יותר מאינטר, שתשחק מחרתיים באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה מול נאפולי.