ריאל מדריד רשמה אתמול (שבת) ניצחון שני בשני מחזורי ליגה כשהביסה 1:4 את סלטה ויגו בחוץ. קארים בנזמה (14 בפנדל), לוקה מודריץ' בנמבצע אדיר ובעיטה נפלאה לחיבורים (41), ויניסיוס (56) ופדריקו ואלוורדה (66) כבשו עבור הבלאנקוס, אדן הזאר המחליף היה יכול להוסיף עוד אחד, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-87. יאגו אספס איזן זמנית בפנדל משלו (23).
לוקה מודריץ', שנבחר למצטיין וזכה למחיאות כפיים מאוהדי סלטה ויגו כשהוחלף מרוב שהיה טוב, אמר אחרי המשחק: "זו תחושה נהדרת לזכות לתשואות מאוהדי היריבה, אני שמח ואסיר תודה". הקרואטי התייחס לעזיבה של קאסמירו ואמר: "חבל שהוא עוזב, עשינו היסטוריה ביחד ונתגעגע אליו מאוד, ככדורגלן וכאדם". על השער שלו אמר מודריץ': "אני שמח שכבשתי, עשיתי שם הטעיה ובגלל שוויניסיוס סחב איתו את השומר שלו, החלטתי לעשות דריבל ולבעוט. תודה לאל שזה נכנס".
1 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד עם ויניסיוס
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד עם ויניסיוס
מודריץ' חוגג עם ויניסיוס
(צילום: AP)
ויניסיוס הוסיף: "אנ'צלוטי הוא חשוב מאוד בשבילנו השחקנים הצעירים, הוא נותן לנו את הביטחון שאנחנו צריכים ועוזר לנו לגדול כשחקנים. סלטה קבוצה נהדרת עם שחקנים נהדרים והאוהדים שלה הפעילו עלינו הרבה לחץ, זה אצטדיון קשה לשחק בו. אני מרוצה מאוד שניצחנו". על השער שלו אמר הברזילאי: "אני צופה בהרבה הקלטות של רונאלדו (הברזילאי)".
קרלו אנצ'לוטי אמר: "מודריץ' הוא נצחי, הוא המנהיג שלנו. לטשואמני יש איכויות שונות משל קאסמירו, היום הוא הראה את מה שהוא מראה באימונים, עם הכדור ובהגנה. הוא נהנה לשחק עם לוקה מודריץ' ואדוארדו קמאבינגה ועם התמיכה של פדריקו ואלוורדה שתמיד חשובה. ואלוורדה יודע שהוא לא שחקן כנף, אבל הוא מסתדר היטב בתפקיד הזה. אני חושב שהעמדה הכי טובה בשבילו היא בקישור ועכשיו רודריגו חזר ויעזור לנו עם עמדות הקיצוני".
האיטלקי התייחס לעבודה שבנזמה ויתר להזאר על הפנדל השני, אותו הבלגי החמיץ: "זו הייתה מחווה יפה. לא משנה שהוא לא כבש, הכי חשוב שאדן מראה שהוא חוזר. יפה לראות את חדר ההלבשה עם התשוקה של הוותיקים והסבלנות של הצעירים. היום השער של מודריץ' שינה את המשחק, עד השער הזה היה משחק מאוזן. היו לנו קצת קשיים בהחזקת הכדור, במחצית השנייה הם קצת ירדו מבחינת אינטנסיביות".