צ'לסי השלימה הערב (חמישי) את רכישתו של רומלו לוקאקו מאינטר בסכום שיא מבחינתה, 115 מיליון אירו, שהפכו אותו לשחקן השני הכי יקר בתולדות הפרמייר-ליג (מעט פחות מג'ק גריליש).
לוקאקו חוזר לקדנציה שנייה במדי הבלוז לאחר שנרכש על ידה מאנדרלכט אי שם ב-2011 תמורת 15 מיליון אירו. מאז הספיק החלוץ הבלגי בן ה-28 לעבור דרך ווסט ברומיץ', אברטון, מנצ'סטר יונייטד וכאמור אינטר, אותה עזב היום באופן רשמי.
3 צפייה בגלריה
לוקאקו
לוקאקו
מכונת שערים. לוקאקו
(צילום: EPA)
כל אחת מהקבוצות הללו (מלבד ווסט ברום ששאלה אותו ללא תמורה) שילמה תמורת החלוץ הנפלא כסף, הרבה מאוד כסף. לראיה: הוא גם השחקן היקר ביותר בתולדות הנראזורי ונמצא במקום השלישי בהיסטוריה של יונייטד ואברטון.
הרכישה שלו הערב מצ'לסי הפכה אותו גם לשחקן ששולם עליו הסכום המצטבר הגבוה ביותר בהיסטוריה – 327.5 מיליון אירו. בכך עבר את ניימאר, שאמנם עבר רק פעמיים בחייו קבוצות, אבל הסכומים היו אדירים. הסכום שהוצא על הברזילאי עומד על 310.2 מיליון אירו.
3 צפייה בגלריה
בקדנציה הקודמת לא כבש אפילו פעם אחת. לוקאקו
בקדנציה הקודמת לא כבש אפילו פעם אחת. לוקאקו
בקדנציה הקודמת לא כבש אפילו פעם אחת. לוקאקו
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ירד למקום השני. ניימאר
(צילום: AFP)
אחריהם ברשימה, והרחק מאחור, אפשר למצוא את כריסטיאנו רונאלדו (230 מיליון), אלבארו מוראטה (189), אנחל די מריה (179), אנטואן גריזמן (174), עוסמאן דמבלה (170), זלאטן איברהימוביץ' (169.1), פיליפה קוטיניו (160.3) וגונסאלו היגוואין (159) סוגר את העשירייה.
לוקאקו הוא מכונת שערים וכבש 113 שערים בפרמייר-ליג, אף אחד מהם לא היה בצ'לסי, שכן בקדנציה הראשונה שלו במועדון הוא שיחק רק 15 פעמים ולא מצא את הרשת.