לראשונה בקריירה שלו, דוד קלטינס ישחק מחוץ לישראל. הקשר בן ה-28, שעזב את הפועל ת"א באוגוסט האחרון, חתם היום (שלישי) בסנט ג'ונסטון מהליגה הסקוטית עד סיום העונה. "אני לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים, מקווה להצליח", אמר לאחר החתימה.
בעמוד הטוויטר של סנט ג'ונסטון צוין כי החתימה כפופה לקבלת שחרור בינלאומי. קלטינס צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה ביום חמישי הקרוב. סנט ג'ונסטון נמצאת במקום העשירי בליגה הסקוטית, בה יש 12 קבוצות. במאזנה 19 נקודות לאחר 20 מחזורים, והיא מקדימה בנקודה את רוס קאונטי ובשבע נקודות את ליבינגסטון מהמקום האחרון.
1 צפייה בגלריה
דוד קלטינס עם מדי סנט ג'ונסטון
דוד קלטינס עם מדי סנט ג'ונסטון
לראשונה ישחק מעבר לים. דוד קלטינס עם מדי סנט ג'ונסטון
(מתוך האתר הרשמי של סנט ג'ונסטון)
קלטינס הוא לא הישראלי הראשון שיילבש את מדי סנט ג'ונסטון, אצלה שיחק גיא מלמד - שכיום מככב בהפועל חיפה. בנוסף, בליגה הסקוטית משחקים גם ליאל עבדה - שחקנה של האלופה סלטיק, וגם אור דדיה (אברדין) וסתיו נחמני (סנט מירן).
קלטינס גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, בשורותיה גם עלה לבוגרים ב-2015. לאחר ארבע שנים הוא נרכש על ידי הפועל באר-שבע תמורת כ-1.5 מיליון אירו. לאחר שלוש שנים בבירת הנגב עבר קלטינס להפועל ת"א, אצלה חתם לשנתיים, אך הוא לא סיים את חוזהו ועזב כאמור באוגוסט האחרון. בנוסף, יש לקלטינס שש הופעות במדי נבחרת ישראל, כולן במהלך שנת 2017.