במחזור האחרון של העונה הקודמת, יצאה מילאן למשחק חוץ נגד ססואולו כשהיא במקום הראשון ומובילה על אינטר בשתי נקודות. בזכות שלושה בישולים של רפאל לאאו וצמד של אוליבייה ז'ירו, ניצחה מילאן 0:3 וזכתה בסקודטו. היום, כבר במחזור הרביעי של העונה החדשה, חזרה מילאן למקום בו חגגה אליפות ראשונה מאז עונת 2010/11, ושוב היא לא ספגה, אך הפעם גם לא כבשה ב-0:0 המאכזב.
עם הבלם סימון קר בהרכב, שחזר היום (שלישי) מפציעה שהשביתה אותו מאז דצמבר 2021, האלופה שלטה במשחק (החזיקה בכדור 63% מהזמן) אך מיעטה לסכן את השער (רשמה עשרה איומים על השער, שניים בלבד למסגרת). דווקא ססואולו הגיעה למצבים מסוכנים יותר, אך לא הצליחה להכניע את מייק מניאן, שגם עצר פנדל של דומניקו ברארדי בדקה ה-22. בנוסף להחמצת הפנדל, הכוכב הבלתי מעורער של ססואולו נפצע בדקה ה-52, הוחלף ומירר בבכי על הספסל. גם אלסנדרו פלורנצי, מגנה הימני של מילאן, נפצע והוחלף בתוספת הזמן.
אחרי שפתחה את העונה עם הפסד 3:0 ליובנטוס, ססואולו רושמת משחק שלישי ברציפות ללא הפסד (0:1 על לצ'ה במחזור השני ו-2:2 מול ספציה בשבת). מילאן כעת עם 8 נקודות, ובשבת (19:00) היא תארח את אינטר לדרבי חם ואחד ממשחקי העונה.
אינטר – קרמונזה 1:3 | אחרי שהפסידה במחזור האחרון 3:1 ללאציו במפגש הצמרת, סגנית האלופה התאוששה מול העולה. חואקין קוראה כבש ראשון (12), ניקולו בארלה הכפיל עם וולה אדיר על סף הרחבה (38), ולאטורו מרטינס סגר את הסיפור עם שערו השלישי העונה (76). דויד אוקרקה צימק עבור האורחת (90). אינטר משפרת את מאזנה ל-9 נקודות בארבעה משחקים, העולה החדשה עדיין ללא נקודה.
2 צפייה בגלריה
ניקולו בארלה
ניקולו בארלה
שער ענק. בארלה
(צילום: רויטרס)
רומא – מונזה 0:3 | כמה שאוהדי רומא חיכו לזה. אחרי שלא הצליח למצוא את הרשת בשלושת המשחקים הראשונים, פאולו דיבאלה התפוצץ היום עם צמד (18, 32) על העולה החדשה, שעדיין ללא נקודות העונה וסוגרת את הטבלה. רוג'ר איבנז כבש את השלישי (61). בהמשך ישיר לפתיחת העונה, קבוצתו של זוז'ה מוריניו הייתה רחוקה מלהרשים וכלל לא שלטה במשחק מול היריבה נחותה (החזיקה בכדור 39% מהזמן בלבד). למרות זאת, היא כבר עם 10 נקודות בארבעה משחקים והיא במקום הראשון לפחות עד למחר.

אנגליה: צ'לסי שוב מעדה

סאות'המפטון – צ'לסי 1:2 | משהו לא עובד בפתיחת העונה של הבלוז, ולאחר ההפסד המפתיע, היא עם 7 נקודות בלבד אחרי חמישה משחקים. צ'לסי אמנם עלתה ליתרון מהיר, משער שלישי בשלושה ימים של ראחים סטרלינג (23), אך המארחת ביצעה מהפך עוד לפני ההפסקה בזכות שערים של רומאו לאביה בן ה-18 (28) ואדם ארמסטרונג (45). הקדושים רשמו ניצחון בית ראשון העונה והשוו את מאזנם לזה של החבורה של טוכל, שרושמת הפסד חוץ שני ברציפות (3:0 מלידס במחזור השלישי).
קריסטל פאלאס – ברנטפורד 1:1 | זה קורה כמה פעמים בכל עונה. ווילפריד זאהה נכנס לתקופה מצוינת, וגורם לכולם לתפוס את הראש ולתהות איך יכול להיות ששחקן כזה - בגיל 29 - משחק בקבוצה כמו קריסטל פאלאס, ולא באחת מהגדולות. אחרי שכבש היום שער ענק בדקה ה-59, זאהה כבר עם ארבעה שערים בארבעת המשחקים בהם שותף העונה (לא שיחק בהפסד 4:2 למנצ'סטר סיטי במחזור שעבר). לצערו, זה לא הספיק עבור קבוצתו שספגה שוויון מאוחר מנגיחה של יואן וויסה (89).
2 צפייה בגלריה
ווילפריד זאהה חוגג
ווילפריד זאהה חוגג
יצליח לשמור על רמה גבוהה לאורך זמן? זאהה חוגג
(צילום: גטי אימג'ס )
פולהאם – ברייטון 1:2 | אלכסנדר מיטרוביץ' הגיע ל-100 שערים במדי פולהאם עם שערו הרביעי העונה (48), והוא עשה את זה מול היריבה מולה כבש הכי הרבה שערי פרמייר-ליג (ארבעה). העולה החדשה הכפילה את היתרון בדקה ה-55 אחרי שער עצמי של לואיס דאנק. אלכסיס מאק אליסטר צימק בפנדל (60).