אינטר שוב בראש טבלת הליגה האיטלקית. האלופה ניצחה הערב (שלישי) 1:3 את פיורנטינה בחוץ במחזור החמישי וטיפסה לפסגה על חשובנה של נאפולי, אשר תשחק ביום חמישי מול סמפדוריה ותוכל לשוב למקום הראשון.
פיורנטינה פתחה בסערה את המשחק, הרבתה לבעוט לשער ועלתה ליתרון בדקה ה-13 משער של ריקרדו סוטיל. הנראזורי השתפרו במחצית השנייה, חוללו מהפך וניצחו משערים של מתאו דרמיאן (52), אדין דז'קו (55) ואיבן פרישיץ' (87). ניקולס גונסאלס מהמארחת הורחק (78).
2 צפייה בגלריה
איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ'
(צילום: רויטרס)
אטאלנטה נותרה קרוב לצמרת לפני העימות עם אינטר בשבת הקרובה לאחר שניצחה 1:2 את סאסואולו בבית משערים של רובין גוסנס (3) ודוידה זפקוסטה (37). דומניקו ברארדי צימק (44).
בולוניה וגנואה סיימו בתיקו 2:2. ארון היקי (49) והאוסטרי מרקו ארנאוטוביץ' (85 בפנדל) הבקיעו לבולוניה. מתיאה דסטרו (55) ודומיניקו קרישיטו (89 בפנדל) השיגו נקודה לאורחים.
2 צפייה בגלריה
אטאלנטה ניצחה לפני המפגש עם אינטר
אטאלנטה ניצחה לפני המפגש עם אינטר
אטאלנטה ניצחה לפני המפגש עם אינטר
(צילום: AP)

ליגה שנייה: יונתן כהן בישל, 1:2 לפיזה על מונצה

יונתן כהן ממשיך לעשות חיל בליגה השנייה באיטליה. שחקן הכנף הישראלי בישל הערב שער בניצחון של פיזה 1:2 על מונצה וקבוצתו מוליכה את הטבלה עם מאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים.
ג'וזפה סטיבילי כבש ראשון (7) לפיזה, לורנצו לוקה הוסיף (53) את השני מבישול של כהן ודני מוטה מממונצה צימק (64). המארחת איבדה את לוקה קלדירולה שהורחק בדקה ה-47. כהן זכה למחמאות על היכולת הטובה שהפגין והוחלף בדקה ה-68 לאחר שהתעייף.
גביע אוסטרי: תאי בריבו כבש את השער הראשון בניצחון 1:6 של וולפסברגר על סיגנדורף מהליגה הרביעית, שהעלה אותה לשמינית הגמר.