נבחרת ברזיל ממשיכה את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 הנהדר שלה. הלילה (בין חמישי לשישי) היא ניצחה 1:4 את אורוגוואי ודי הבטיחה את מקומה בגביע העולמי בקטאר.
כבר אחרי 18 דקות התוצאה הייתה 0:2 לסלסאו, כשניימאר כבש ראשון לאחר שקיבל כדור ברחבה מפרד, הסתובב, עבר את השוער ולא התקשה להכניס את הכדור לרשת. ראפיניה, בהופעת הבכורה שלו בהרכב, הבקיע את השני.
2 צפייה בגלריה
ניימאר והחברים חוגגים
ניימאר והחברים חוגגים
ניימאר והחברים חוגגים
(צילום: AP)
בדקה ה-58 ראפיניה השלים צמד בזכות בעיטה לקורה ופנימה בסיומה של התקפה מתפרצת מושלמת ובישול של ניימאר. לואיס סוארס צימק 13 דקות לסיום בבעיטה חופשית מדויקת. ניימאר בישל את השני שלו לגבריאל ברבוסה (83), שנגח פנימה את השער האחרון במשחק.
ארגנטינה האריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-25, אחרי 0:1 קטן על פרו. לאוטרו מרטינס הבקיע את השער היחיד במשחק שתי דקות לפני ההפסקה בנגיחה חזקה ממסירת רוחב של נהואל מולינה. במחצית השנייה פרו הצליחה לסחוט פנדל, אבל יושימאר יוטון בעט למשקוף והחוצה. אמיליאנו מרטינס אמנם לא הדף או נגע בכדור, אבל שוב הצליח לא לספוג מהנקודה הלבנה.
2 צפייה בגלריה
מרטינס חוגג
מרטינס חוגג
מרטינס חוגג
(צילום: AP)
ארגנטינה, שמדורגת במקום השני בבית הדרום אמריקאי (ארבע הראשונות מעפילות אוטומטית למונדיאל, החמישית הולכת לפלייאוף), מרוחקת תשע נקודות מהמקום החמישי ויש לה גם משחק חסר.
שאר המשחקים: קולומביה - אקוודור 0:0, צ'ילה - ונצואלה 0:3, בוליביה - פרגוואי 0:4.