העזיבה הצפויה של יורגן קלופ בקיץ הקרוב מעלה בין היתר סימני שאלה לגבי השינויים שיעבור סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה, עם דגש על כוכבי הקבוצה. לפחות בכל הנוגע למוחמד סלאח, העיתונאי דייויד אורנשטיין מה"אתלטיק", מדווח היום (שני) כי החלוץ המצרי יישאר באנפילד לעונה נוספת.
"ליברפול מצפה לגמרי שסלאח יישאר ומתכננת את הסגל שלה על בסיס הידיעה שהוא ממשיך", נכתב שם, זאת כשידוע שנותרה שנה לסיום חוזהו במועדון, ובעקבות חרושת השמועות שהחלה בקיץ שעבר על עניין שמגלות בו קבוצות מהליגה הסעודית והבולטת שבהן, אל-איתיאחד.
1 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
חלק מהפאזל שבונים לעונה הבאה. סלאח
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
לצד ההחלטה להמשיך עם סלאח, החלוץ שכבש העונה 29 שערים ב-49 משחקים, אמור להאריך את חוזהו בליברפול. במקרה שיסרב, הוא יוכל לעזוב בקיץ הבא ללא תמורה, מצב שהמנהל הספורטיבי הנכנס ריצ'רד יוז והמנכ"ל החוזר מייקל אדוארדס ינסו למנוע, עם כניסתו של המאמן החדש, ארנה סלוט.
במקביל יידרש המועדון להכריע בקיץ לגבי עתידם של הקפטן וירג'יל ואן דייק, וסגנו טרנט אלכסנדר-ארנולד, שאף הם מסיימים את חוזיהם בליברפול בעוד שנה.
הפרסום לגבי עתידו של סלאח מגיע אחרי חילופי דברים שהיו בינו ובין המנג'ר היוצא בשבת, במשחק האחרון נגד ווסטהאם (2:2 בסיום). במועדון טועים כי מדובר באירוע שולי, וכי גם במקרה שלא, הוא כבר פחות רלוונטי מאחר שהמנג'ר הגרמני כבר נמצא בדרכו מחוץ לקבוצה.